PKS, hvad i tasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har endelig fået tid til mit pks. Jeg har termin om 1 måned. Men de vil tage ham ud 1 uge inden. 

Jeg kan ikke helt samle mine tanker omkring hvad jeg skal pakke og have med. 

Hvad har i haft med eller jer der skal have et ks hvad har i pakket? Jeg har ikke rigtig pakket noget enu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

Jeg har endelig fået tid til mit pks. Jeg har termin om 1 måned. Men de vil tage ham ud 1 uge inden. 

Hvad har i haft med eller jer der skal have et ks hvad har i pakket? Jeg har ikke rigtig pakket noget enu. 

Amme bh, underbukser i for stor størrelse så de ikke presser på såret, løse joggingbukser og nogle snacks (medbragte selv rawbites) var mest vigtigt for mig.  Og kamera selvfølgelig og amme indlæg hvis du skal Være der flere dage . Held og lykke 

Anmeld

9. marts 2015

Bb2015

Anonym skriver:

Jeg pakkede noget komfortabelt tøj, amme bh-er osv men brugte det først da vi tog hjem fordi jeg følte mig bedst tilpas i hospitalets tøj. Så havde vi flere sæt tøj med til lillefisen som næsten viste sig at være for lidt, da vi bestemte os for at blive der lidt længere. Egentlig bare lidt toiletsager ellers og selvfølgelig kamera 

Hvis du vil amme er noget creme til brystet også en god idé at have, syntes jeg. Ellers synes jeg hospitalet havde alt andet - både tøj, bind, bleer og mad osv. Så pak kun lidt lækkert, toiletsager, kamera og måske noget tøj til baby. 

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Michfich skriver:

Jeg pakkede noget komfortabelt tøj, amme bh-er osv men brugte det først da vi tog hjem fordi jeg følte mig bedst tilpas i hospitalets tøj. Så havde vi flere sæt tøj med til lillefisen som næsten viste sig at være for lidt, da vi bestemte os for at blive der lidt længere. Egentlig bare lidt toiletsager ellers og selvfølgelig kamera 

Hvis du vil amme er noget creme til brystet også en god idé at have, syntes jeg. Ellers synes jeg hospitalet havde alt andet - både tøj, bind, bleer og mad osv. Så pak kun lidt lækkert, toiletsager, kamera og måske noget tøj til baby. 

Vores sygehus skal man selv have bleer bind ammeindlæg og så videre med. Så til babyen skal jeg pakke noget mere end ellers.

Anmeld

9. marts 2015

Bb2015

Anonym skriver:

Vores sygehus skal man selv have bleer bind ammeindlæg og så videre med. Så til babyen skal jeg pakke noget mere end ellers.

Årh øv, ja så bliver tasken lidt større. Så er det en god idé med nogle stofbleer også for at være sikker. Et håndklæde hvis du vil have et bad er også godt. Held og lykke med det ihvertfald 

Anmeld

9. marts 2015

AlberteSophie

Jeg tog også babydyne med, da jeg syntes det var bedst med en kendt duft af det herhjemme (: 

Anmeld

9. marts 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Har du ikke fået et brev med info om det møde man skal til inden pks og hvad du skal have med? Det fik jeg... Ellers kan du sikkert finde det på sygehusets hjemmeside 

Anmeld

9. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Badeting til dig selv, bind, store trusser og løse bukser så der ik er noget der driller ved såret. Løse t-shirts. Brystvortecrem fra apoteket, barriere crem til babys numse, blødt håndklæde, amme bh, tøj til baby, snacks, blade og en god bog, klipklapper, evt morgenkåbe, så du ik fryser om natten når du ammer ( hvis i ska være indlagt ) Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.