Bliver hun smittet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
5 synes godt om
9. marts 2015

Anonym trådstarter

Ja, jeg var ved lægen idag, og min læge synes at mit udflåd så underligt ud, så hun tog en undersøgelse for svamp og kønssygdomme, da hun nævnte det, tænkte jeg hele tiden på om det kan smittet overs datter når jeg skal føde? Altså en kønssygdom. " vi har bøvlet med det i overs forhold, da min kæreste ikke gad at tage de to piller det nu kræver, så chancen for jeg har igen, er stor desværre.. "

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

Fremad

Ja det smitter din datter...

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Ja det smitter din datter...

Tak for hurtig svar! (:

skal hun så ikke tages med kejsersnit?

Anmeld

9. marts 2015

lineog4

Du komer vel forhåbentlig i behandling inden fødslen. Og så må det vel hedde nul sex både før og efter fødslen til din kæreste har gennemført en behandling?

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du komer vel forhåbentlig i behandling inden fødslen. Og så må det vel hedde nul sex både før og efter fødslen til din kæreste har gennemført en behandling?

det håbet jeg da jeg kommer.. 

Ja, han skal selv til lægen imorgen, og om jeg så personligt skal tage ham i hånden og gå derned, gør jeg det.. Der kommer heller ikke til at være sex, da vi alle er syge, så må det bare forsætte sådan.

Anmeld

9. marts 2015

Christine

Anonym skriver:

Ja, jeg var ved lægen idag, og min læge synes at mit udflåd så underligt ud, så hun tog en undersøgelse for svamp og kønssygdomme, da hun nævnte det, tænkte jeg hele tiden på om det kan smittet overs datter når jeg skal føde? Altså en kønssygdom. " vi har bøvlet med det i overs forhold, da min kæreste ikke gad at tage de to piller det nu kræver, så chancen for jeg har igen, er stor desværre.. "

Det kan selvfølgelig skade din baby hvis du har en kønssygdom og føder vaginalt. Føder du ved kejsersnit har du stor risiko for infektion hvis du har en kønssygdom. Skrev du at din kæreste nægter at behandle sin kønssygdom?  Hvis ja; hvorfor nægter du så ikke sex med ham? Det er da vildt frastødende og mega uansvarligt når du er gravid. 

Anmeld

9. marts 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Det kan selvfølgelig skade din baby hvis du har en kønssygdom og føder vaginalt. Føder du ved kejsersnit har du stor risiko for infektion hvis du har en kønssygdom. Skrev du at din kæreste nægter at behandle sin kønssygdom?  Hvis ja; hvorfor nægter du så ikke sex med ham? Det er da vildt frastødende og mega uansvarligt når du er gravid. 

Han havde ikke været ved lægen og blive undersøgt, da han mente han ikke havde, da jeg havde, os sagde jeg til ham hvor jeg skulle hjem til min mor, at han SKAL tag dem. " vi havde ikke haft sex sammen fra jeg blev behandlet, og sp frem til en uge efter han tog piller " hans svar " ja det skal jeg nok " fire måneder senere, finder jeg pille pakken med pillerne i... Jeg troede jo jeg kunne stole på ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.