Hejsa
Er gravid med mit 3. barn - tror jeg...
Lægen har sagt god for det og jeg skulle være i 7. uge ca. MEEEN.....jeg har ingen graviditetsgener - overhovedet! Ingen spændte bryster, ingen kvalme, ingen intuitiv fornemmelse af, at den er god nok og jeg kan ikke forstå det!
Min allerførste graviditet endte med en MA i 13. uge og den graviditet lignede denne, uden nogen gener.
Min 2. og 3. graviditet var så smækfyldt af opkastninger, hormoner og ømme bryster, at det halve kunne være nok - til gengæld var mine børn fuldbårne.
Og nu 4. gang føles som den første og jeg er fuldstændig overbevist om, at jeg ikke er gravid. Selv om jeg kun havde en meget! svag blødning omkring mensen og testen var positiv både hjemme og hos lægen.
Havde aldrig troet, at jeg skulle savne at kaste op

. Samtidig med, at jeg tænker om mine negative tanker kan afstøde rejen, hvis den altså er der....
Har I også oplevet meget forskellige graviditeter?
Vikker
p.s. men hvorom alting er, jeg skal terminsscannes på onsdag og så bliver jeg jo afklaret med hvordan det står til....jeg glemmer ovenikøbet ofte i løbet af dagen, at jeg er gravid og kommer til at løfte min store datter etc.
Anmeld