Var det nu vandet der gik????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
9 svar
6 synes godt om
8. marts 2015

MoneLoone

Okay, har lige haft et mærkeligt toilet besøg. 

Jeg følte at jeg skulle tisse, hvilket jeg også gjorde, så holdet jeg op med at tisse, så gik jeg et smæl, også kom der mere ud. Plus at min slimprop også lige er gået. 

Var det vandet der gik?? Der siver ikke rigtig noget ud.. Har lige taget et bind på. Plus at jeg også har termin idag. 

Jeg er meget forvirret omkring, om det nu var vandet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

ekebiv

MoneLoone skriver:

Jeg følte at jeg skulle tisse, hvilket jeg også gjorde, så holdet jeg op med at tisse, så gik jeg et smæl, også kom der mere ud. Plus at min slimprop også lige er gået. 

Var det vandet der gik?? Der siver ikke rigtig noget ud.. Har lige taget et bind på. Plus at jeg også har termin idag. 

Ved min den første kom der også et smæld men der kom ikke rigtig noget vand og jeg fandt faktisk ikke ud af om det var vandet. Veerne kom en times tid senere.

ved de sidste to kom der ikke noget smæld men vi var ikke i tvivl om at vandet var gået ��

Anmeld

8. marts 2015

Happiness

Prøv at bevæg dig lidt rundt. Det fik i hvertfald mit vand til at løbe yderligere. Jeg var dog overhovedet ikke i tvivl da mit gik som et kæmpe "plask" ligesom i filmene med begge to 

Anmeld

8. marts 2015

God-mor

MoneLoone skriver:

Lyder som vandet Tag et bind på og gå rundt 30 min. og så se om det er vådt. Under alle omstændigheder skal du kontakte fg. god fødsel

Anmeld

8. marts 2015

Goggelogge

Mit lød/føltes lige som en vandballon også kom det ud

Anmeld

8. marts 2015

MoneLoone

Jeg har lige snakket med fødegangen, og de mener det var vandet. 

Nu skal jeg bare vente på veerne, og skal til tjek imorgen, hvis der ikke er sket noget ind da 

Anmeld

8. marts 2015

Stimap

MoneLoone skriver:

Nu skal jeg bare vente på veerne, og skal til tjek imorgen, hvis der ikke er sket noget ind da 

Held og lykke med det hele :-) 

Håber du får en god nat og en skøn fødsel! 

Anmeld

8. marts 2015

Rikkemor89

Held & lykke det bliver spændene (:

God nat & fødsel (:

Anmeld

8. marts 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

For en god og nem fødsel! Vh stine

Anmeld

9. marts 2015

CH2012

MoneLoone skriver:

Er der noget nyt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.