Sove i en City Elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.157 visninger
12 svar
1 synes godt om
8. marts 2015

Strint88

Hej med jer! 

Jeg er kommende førstegangs-mor, med termin til August, og ønsker mig brændende en City Elite Babyjogger.

Et af formålene er at jeg skal løbe ud til min hest, hvor jeg skal gerne skulle kunne ride, mens baby sover. 

(De gange hun vælger at sove imens)  

Jeg ønsker ikke kommentare på hvor vidt det er realistisk eller ej, og mit spørgsmål er: kan City eliten, ligges så godt ned at, hun kan sove en middagslur i den? I en forholdsvis tidlig alder? 

Der vil være barnevogn og seng hjemme, til de øvrige lure  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Kay

Ja city elite kan ligges helt ned og man kan havde lift eller voksi i den 

men man skal undgå at løbe med børn i jogger eller barnevogn for den sags skyld til de er mindst 6 måneder, da deres ryg ikke kan holde til det

Anmeld

8. marts 2015

modesty

Hej med jer! 

Jeg er kommende førstegangs-mor, med termin til August, og ønsker mig brændende en City Elite Babyjogger.

Et af formålene er at jeg skal løbe ud til min hest, hvor jeg skal gerne skulle kunne ride, mens baby sover. 

Jeg ønsker ikke kommentare på hvor vidt det er realistisk eller ej, og mit spørgsmål er: kan City eliten, ligges så godt ned at, hun kan sove en middagslur i den? I en forholdsvis tidlig alder? 

Du kan ikke lægge ryggen på en City Elite helt fladt ned, og det skal du kunne til en baby på under cirka 8 mdr.

Desuden er City Elite ikke en jogger. Mærket hedder babyjogger, men alle deres klapvogne er bestemt ikke beregnet til løb. Så skal du over i sådan en her:

http://www.babyjogger.com/product/summit-x3/

Du kan undersøge om du kan få en lift med hård bund som passer i vognen (en voksi er ikke hård nok i bunden, så skal man i hvert fald i gang med at modificere selv). Men som en anden også skriver, det er muligvis al for hård kost til en lille baby at skulle løbes med.

Anmeld

8. marts 2015

et-ønske

Strint88 skriver:

Hej med jer! 

Ork ja mine tvillinge piger sover fint i den - de er 9 mdr

Anmeld

8. marts 2015

Sissel

Den kan ligges helt ned.. Og så er der plads til at der kan være en lift inde i klapvognen, hvis du vælger ikke at købe en barnevognskasse til den.. 

Men det er vist ikke en løbe vogn. De løbe vogne jeg har set, har ret store hjul.. Men så må du jo bare gå derud

Anmeld

8. marts 2015

Happiness

Vi havde købt en lift/barnevognskasse som kunne klikkes på stellet. Det var super smart! Og den kunne nemt klikkes af igen og bæres ind i sengen, så vores datter kunne sove videre (vi vekslede mellem at sove inde og ude da hun var helt lille.)

Vi købte den over amazon.co.uk, og fandt den meget billigere, end i dk

Vil ikke anbefale at ave en alm lift stående på, en bekendt tabte liften på den bekostning.... Og som de andre skriver, er det ikke en løbevogn, selv om navnet er lidt misvisende.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2015

Strint88

et-ønske skriver:

Ork ja mine tvillinge piger sover fint i den - de er 9 mdr

Dejligt at høre

hvor længe har de kunne det? 

Anmeld

10. marts 2015

Strint88

modesty skriver:

Du kan ikke lægge ryggen på en City Elite helt fladt ned, og det skal du kunne til en baby på under cirka 8 mdr.

Desuden er City Elite ikke en jogger. Mærket hedder babyjogger, men alle deres klapvogne er bestemt ikke beregnet til løb. Så skal du over i sådan en her:

http://www.babyjogger.com/product/summit-x3/

Du kan undersøge om du kan få en lift med hård bund som passer i vognen (en voksi er ikke hård nok i bunden, så skal man i hvert fald i gang med at modificere selv). Men som en anden også skriver, det er muligvis al for hård kost til en lille baby at skulle løbes med.

Ok. Tak for svar  

Jeg forstår bare ikke at den ikke skulle være beregnet til løb.

den har vundet flere tests som løbevogn, og anbefales af løbere, som har den.

ved du noget om, om der står noget Info nogle steder omkring at den uegnet til løb? 

Anmeld

10. marts 2015

et-ønske

Strint88 skriver:

Dejligt at høre

hvor længe har de kunne det? 

Vi fik den da de var 5 mdr, og har ikke brugt andet siden  

Anmeld

10. marts 2015

1.projektbaby

Det står på deres hjemmeside at den ikke er beregnet til at løbe med.

"If the City Mini is a compact car, the City Elite is an SUV. With its large tires and high weight capacity, the City Elite Single provides luxury and comfort over any terrain. This stroller lets you go off-road in style, while still offering Baby Jogger's patented quick-fold technology. The City Elite is not intended for jogging."

men som en anden siger, så prøv at kig på en BabyJogger Summit X3, den er beregnet til at løbe med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.