Hej! Vi skal til at have fat i en klapvogn og er endt med at ville vælge enten city elite eller summit x3,begge joggere. Men er der egentligt den store forskel! Er der nogen af jer der kan anbefale den ene frem for den anden? Og evt en adresse på en hjemmeside hvor den fås til en god pris. Jeg tror at de engelske sider er bedst. Tak på forhånd ☺.
Jeg tror at du skal være heldig hvis der er nogen herinde der har en Summit, så det smarteste er nok at finde en butik der forhandler den (hvis det findes i DK?), og få fingrene i den selv. 
Jeg tror ikke at du skal regne med at der er den store forskel på opbevaringsposerne - og ja, det er irriterende at de er så små (havde selv en Mountain Buggy med det samme problem). Der kan være en del, men sjældent det hele, og hvis man hænger sin taske på styret, skal man hele tiden være opmærksom på at fjerne den når man slipper vognen, så man ikke risikerer at den tilter.
Hvis jeg skulle vælge en trehjulet igen, ville jeg vælge en Easywalker. Den er både billigere og bedre kvalitet end Babyjogger og (til dels) Mountain Buggy. Den har affjedring og er en anelse større, hvilket også ser ud til at være en fordel i forhold til opbevaring.
Anmeld