city elite eller summit x3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.836 visninger
10 svar
4 synes godt om
8. marts 2015

bæk

Hej! Vi skal til at have fat i en klapvogn og er endt med at ville vælge enten city elite eller summit x3,begge joggere. Men er der egentligt den store forskel! Er der nogen af jer der kan anbefale den ene frem for den anden? Og evt en adresse på en hjemmeside hvor den fås til en god pris. Jeg tror at de engelske sider er bedst. Tak på forhånd ☺.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Malene76

bæk skriver:

Hej! Vi skal til at have fat i en klapvogn og er endt med at ville vælge enten city elite eller summit x3,begge joggere. Men er der egentligt den store forskel! Er der nogen af jer der kan anbefale den ene frem for den anden? Og evt en adresse på en hjemmeside hvor den fås til en god pris. Jeg tror at de engelske sider er bedst. Tak på forhånd ☺.

Vi har en City elite og er vildt glad for den. Dog er kurven under klapvognen ufatteligt lille og der kan ikke være ret meget, så hvis der er mere plads under den anden så vil jeg overveje den. 

Kh. Malene 

Anmeld

8. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Malene76 skriver:

Vi har en City elite og er vildt glad for den. Dog er kurven under klapvognen ufatteligt lille og der kan ikke være ret meget, så hvis der er mere plads under den anden så vil jeg overveje den. 

Kh. Malene 

Helt enig. 

Vi er også vildt glade for Elite. Købte den for nogle uger siden i Kære børn til 999,-

men jeg havde heller ikke bemærket at kurven nedeunder er ekstremt lille. Der kan ikke engang være en alm. Pusletaske

Ellers er den fin!

Anmeld

8. marts 2015

Malene76

ES90 skriver:

Helt enig. 

Vi er også vildt glade for Elite. Købte den for nogle uger siden i Kære børn til 999,-

men jeg havde heller ikke bemærket at kurven nedeunder er ekstremt lille. Der kan ikke engang være en alm. Pusletaske

Ellers er den fin!

Nej, det med pladsen nedenunder opdagede vi heller ikke lige. Så vi har en lille rygsæk med det mest nødvendige med og så er den store pusletaske i bilen. 

Anmeld

8. marts 2015

bæk

Malene76 skriver:

Nej, det med pladsen nedenunder opdagede vi heller ikke lige. Så vi har en lille rygsæk med det mest nødvendige med og så er den store pusletaske i bilen. 

TAK begge to. Det er også vigtigt for mig. Spørgsmålet er så om den er større på Summit x3, det er nemlig ikke til at læse ud af beskrivelser på nettet.

Anmeld

8. marts 2015

bæk

ES90 skriver:

Helt enig. 

Ellers er den fin!

Hej ES90,

Skal bare lige høre: er det City elite mini du har købt?

Måske har den mindre kurv en City elite.

Anmeld

8. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
bæk skriver:

Hej ES90,

Skal bare lige høre: er det City elite mini du har købt?

Måske har den mindre kurv en City elite.

Nej, det er den almindelige :-)

Anmeld

9. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
bæk skriver:

Jeg har tænkt mig at købe en city elite når jeg på et tidspunkt har råd til det, efter flytning midt i april

Umiddelbart er denne side den bedste og billigeste jeg har fundet, når man regner selve prisen og fragt sammen.

http://www.pramworld.co.uk/baby-jogger-city-elite-crimson-1#.VPtTZPmG9fe

Anmeld

9. marts 2015

Lililili

bæk skriver:

Jeg elsker vores city elite! Jeg kender ikke den anden du nævner, men det jeg sætter stor pris på ved city elite er, at jeg kan slå den sammen med en hånd, og få i bagagerummet med en hånd. Så man kan have barnet i den anden arm.  

Anmeld

9. marts 2015

modesty

Jeg tror at du skal være heldig hvis der er nogen herinde der har en Summit, så det smarteste er nok at finde en butik der forhandler den (hvis det findes i DK?), og få fingrene i den selv. 

Jeg tror ikke at du skal regne med at der er den store forskel på opbevaringsposerne - og ja, det er irriterende at de er så små (havde selv en Mountain Buggy med det samme problem). Der kan være en del, men sjældent det hele, og hvis man hænger sin taske på styret, skal man hele tiden være opmærksom på at fjerne den når man slipper vognen, så man ikke risikerer at den tilter.

Hvis jeg skulle vælge en trehjulet igen, ville jeg vælge en Easywalker. Den er både billigere og bedre kvalitet end Babyjogger og (til dels) Mountain Buggy. Den har affjedring og er en anelse større, hvilket også ser ud til at være en fordel i forhold til opbevaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.