hvilken babydyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
S*DD skriver:

Okay Tak... For jeg har nemlig tænkt på en voksi, men var bange for at den lille baby ville drukne haha

Om ikke andet så vil den være god når baby så er nogle uger gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

S*DD

SDD skriver:

Om ikke andet så vil den være god når baby så er nogle uger gammel

Ja og det er også fint. Jeg tænker den også først skal bruges når baby skal sove ude. Og der skal vel lige gå lidt tid.

Anmeld

8. marts 2015

modesty

Hvilken babydyne vil i anbefale?

jeg skal føde til oktober og planen er at baby skal sove ude når den må.

Vi havde to dyner, en fiber og en dun. Fiberen fik jeg af en ven hvis søn var vokset fra den, og dun'en købte jeg på udsalg. Eneste kriterie var at den var no-mite.

Der er masser af gode dyner derude, så jeg ville gå efter øko og no-mite og så ellers se hvad du kan få for pengene de forskellige steder.

M.h.t. et oktoberbarn der skal sove ude, vil jeg ABSOLUT anbefale voksi (har selv oktoberbarn). Så meget smartere og mere praktisk o.s.v. end en dyne.

Anmeld

8. marts 2015

S*DD

modesty skriver:

Vi havde to dyner, en fiber og en dun. Fiberen fik jeg af en ven hvis søn var vokset fra den, og dun'en købte jeg på udsalg. Eneste kriterie var at den var no-mite.

Der er masser af gode dyner derude, så jeg ville gå efter øko og no-mite og så ellers se hvad du kan få for pengene de forskellige steder.

M.h.t. et oktoberbarn der skal sove ude, vil jeg ABSOLUT anbefale voksi (har selv oktoberbarn). Så meget smartere og mere praktisk o.s.v. end en dyne.

Super. Tusinde tak for det. Jeg tror også det bliver en voksi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.