hjemmelavet baby frugt mos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2015

Zenia's mor

MummiT skriver:

Nu ved jeg ikke om du har fået svar (har ikke lige læst hele tråden) men babykogebogen.dk er helt fantastisk! Den har jeg brugt mange gange

Ts: Jeg har også (næsten) altid lavet al mad til min datter selv. Har lige haft en periode med meget lidt overskud og der er det altså mest blevet til glas mad og pulver grød, men nu er vi tilbage på rette spor

jeg har ikke prøvet den hjemmeside

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2015

misscgn

MummiT skriver:

Nu ved jeg ikke om du har fået svar (har ikke lige læst hele tråden) men babykogebogen.dk er helt fantastisk! Den har jeg brugt mange gange

Ts: Jeg har også (næsten) altid lavet al mad til min datter selv. Har lige haft en periode med meget lidt overskud og der er det altså mest blevet til glas mad og pulver grød, men nu er vi tilbage på rette spor

Fantastisk, den vil jeg da også helt klart prøve, mange tak  Dejlig med så mange hjælpsomme fantastiske kvinder

Anmeld Citér

14. juni 2015

A.y.y.y

Zenia's mor skriver:

Så har jeg fået lavet en masse mos til frysen

jordbær /banan 

jordbær/ananas 

mango/banan

pærer 

brombær 

ananas 

jordbær /æble 

æble/ banan

det er så nemt at lave til frysen også bare tage en isterning op og lægge på grøden når min datter skal ha grød  

Hvordan laver du dem?

Anmeld Citér

14. juni 2015

Isabella_mor

jeg har altid lavet grød selv... af og til køber jeg mos hvis jeg ikke har det store overskud, men ellers laver jeg det selv. 

det er lidt en udfordring når vi skulle ud, så jeg har også købt babymad på glas når det er vi har været ude og købe ind og tiden trak ud. det kan jo ske.

og det er også efter min mening det som færdiglavet babymad er til. når man er ude og det ikke er muligt at have hjemmelavet mad med selv... 

nu er han heldigvis begyndt at kunne spise rugbrødshapsere til frokost, så nu an jeg hive en madpakke med det er dejligt nemt

Anmeld Citér

15. juni 2015

Zenia's mor

A.y.y.y skriver:

Hvordan laver du dem?

Jeg koger frugt med vand og lidt sukker 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Zenia's mor skriver:

Så har jeg fået lavet en masse mos til frysen

jordbær /banan 

jordbær/ananas 

mango/banan

pærer 

brombær 

ananas 

jordbær /æble 

æble/ banan

det er så nemt at lave til frysen også bare tage en isterning op og lægge på grøden når min datter skal ha grød  

Da jeg fik min søn som 19-årig fik han købegrød og -mos da jeg desværre ikke vidste hvordan jeg skulle lave det, men da min datter kom til er vi flyttet hjem til min svigermor, så hun har lært mig at lave forskellige grød og mos fra bunden som min datter elsker...

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mmbf

Hvilken bog er alle de dejlige opskrifter fra?

Anmeld Citér

16. juni 2015

Zenia's mor

Mmbf skriver:

Hvilken bog er alle de dejlige opskrifter fra?

Årh kan jeg ikke lige huske ..lånte den på biblioteket 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg har også ved begge børn lavet mos selv, dog sjælendt jeg har lavet grød selv for jeg er ret god til at brænde det på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.