Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Evt harald nyborg
LiLyKa skriver: Evt harald nyborg
Kan ikke finde noget på deres hjemmeside
Dianabk skriver:Hej piger.Hvor finder jeg billigt en paraplyklapvogn? Jeg bor i Herlev og vil ikke køre for langt.
Hvad er billigt for dig?
Ja, billigt er jo relativt?
Vi har købt en Chicco Liteway til 1000,-
det synes jeg er billigt, men man kan jo både få dyrere og billigere.
Jeg købte en brugt paraplyklapvogn via dba til 100 kr og den holdte i et par år og så var hun jo stor nok til selv at gå, så de penge var godt givet ud.
IT-nørd skriver: Hvad er billigt for dig?
maks 150 kr. Vi har snart hele vogn parken så vil ikke betale for meget.
ES90 skriver: Ja, billigt er jo relativt? Vi har købt en Chicco Liteway til 1000,- det synes jeg er billigt, men man kan jo både få dyrere og billigere.
maks 150 kr vi har snart hele vogn parken så vil ikke bruge for meget.
og det er jo kun en paraply klapvogn.
Leneur skriver: Jeg købte en brugt paraplyklapvogn via dba til 100 kr og den holdte i et par år og så var hun jo stor nok til selv at gå, så de penge var godt givet ud.
har kigget lidt. Kunne finde en i Hvidovre til 150 mener jeg det var den stod til.
brugt er bestemt ikke udelukket
Dianabk skriver: maks 150 kr vi har snart hele vogn parken så vil ikke bruge for meget. og det er jo kun en paraply klapvogn.
Vi ledte også land og rige rundt. Synes godt nok de er dyre. For som du skriver, det er KUN en paraply klapvogn. Det billigste var vist i babysam til 600 på tilbud, før 1000.
men ja måske kan du finde en brugt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128