Hjælp! Grundforløbsprojekt (HG)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
8 svar
2 synes godt om
7. marts 2015

Chrisj

Jeg skal snart til at lave mit afsluttende grundforløbsprojekt, hvilket jeg er meget nervøs over, da jeg desværre ikke er faglig stærk.

Er der nogen, der har bestået HG, som vil lade mig hente inspiration til opsætning mv. fra deres grundforløbsprojekt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Mulle0802

Ville gerne, hvis jeg vidste var det var, men det er også 10 år gammelt så måske ikke så godt at bruge det. Jeg var en middel studerende. Men fik mit første og eneste 13 tal til samprojektet - fordi jeg forstod at inddrage væsentlige teorier, havde max forventet 10  

Anmeld Citér

7. marts 2015

Mor1986

Chrisj skriver:

Jeg skal snart til at lave mit afsluttende grundforløbsprojekt, hvilket jeg er meget nervøs over, da jeg desværre ikke er faglig stærk.

Er der nogen, der har bestået HG, som vil lade mig hente inspiration til opsætning mv. fra deres grundforløbsprojekt?

Jeg har lige været til det. Og jeg fik 7. Vi skulle starte en virksomhed op. Hvis du i en PB sender mig din mail så vil jeg godt sende dig min så du kan se hvordan den kan se ud

Anmeld Citér

7. marts 2015

Chrisj

Mor1986 skriver:

Jeg har lige været til det. Og jeg fik 7. Vi skulle starte en virksomhed op. Hvis du i en PB sender mig din mail så vil jeg godt sende dig min så du kan se hvordan den kan se ud

Tusind tak! Jeg sender dig lige en PB.

Anmeld Citér

20. marts 2015

Bruger

Mor1986 skriver:

Må jeg også få lov til at se din opgave?

Anmeld Citér

20. marts 2015

Mor1986

Bruger skriver:

Må jeg også få lov til at se din opgave?

Ja send mig din mail så ser jeg om jeg kan sende den

Anmeld Citér

21. maj 2015

BellindaMorTil2

Er der mon en der har opgave jeg må se?  Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gribe den.an 

Anmeld Citér

21. maj 2015

SMC

BellindaMorTil2 skriver:

Er der mon en der har opgave jeg må se?  Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gribe den.an 

Hvad går din opgave ud på? 

Anmeld Citér

21. maj 2015

BellindaMorTil2

SMC skriver:

Hvad går din opgave ud på? 

Jeg skal starte egen butik

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.