har vi fået

Mine forældre fik besøg af en kat for en uges tid siden... Ikke så gammel... Den har boet i haven og jamret så min mor tilsidst gav den mad....
De har sådan en overdækket terrasse oppe ved drivhuset og der har min far så "redt op" til den og der har den så sovet og været inde et par gange om dagen. Har dog vist stor nervøsitet når de lukkede døren udtil. Var ret sky men alligevel kælen.....
Mine forældre ville egentlig gerne beholde den, men de er ret ofte afsted, så de ringede om vi kunne køre den til Kattens værn.....
Jeg har så brugt et par dage på at overtale Thomas til at vi ku få den

INGEN nem opgave, men han gav sig

Så ungerne var i Thisted og blive passet fra igår til idag, hvor vi så hentede dem igen og tog Mille- som Filuca har døbt den, med hjem:-)
Hun faldt overraskende hurtigt til ro i transportkassen i bilen og har ligget på sofaen her iaften og hygget.....
Julius, han er mildest talt IKKE begejstret

Filuca siger han lyder som en gammel heks, når han ser Mille, for han hvæser af den.... Men det skal nok blive bedre de næste dage.
Jeg ringede til Kattens værn inden vi sagde ja til den og spurgte om en masse ting ang. kat nummer 2

I får lige et par billeder af Mille... Ved ikke helt hvor gammel hun er, men ca 4 mdr. Skal til dyrlæge med hende, hun skal jo ha hele baduljen med vaccination, ormekur, øremærkning og sterilisation.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld