Nyt familiemedlem.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Tina2

har vi fået

Mine forældre fik besøg af en kat for en uges tid siden... Ikke så gammel... Den har boet i haven og jamret så min mor tilsidst gav den mad....

De har sådan en overdækket terrasse oppe ved drivhuset og der har min far så "redt op" til den og der har den så sovet og været inde et par gange om dagen. Har dog vist stor nervøsitet når de lukkede døren udtil. Var ret sky men alligevel kælen.....

Mine forældre ville egentlig gerne beholde den, men de er ret ofte afsted, så de ringede om vi kunne køre den til Kattens værn.....

Jeg har så brugt et par dage på at overtale Thomas til at vi ku få den  INGEN nem opgave, men han gav sig

Så ungerne var i Thisted og blive passet fra igår til idag, hvor vi så hentede dem igen og tog Mille- som Filuca har døbt den, med hjem:-)

Hun faldt overraskende hurtigt til ro i transportkassen i bilen og har ligget på sofaen her iaften og hygget.....

Julius, han er mildest talt IKKE begejstret  Filuca siger han lyder som en gammel heks, når han ser Mille, for han hvæser af den.... Men det skal nok blive bedre de næste dage.
Jeg ringede til Kattens værn inden vi sagde ja til den og spurgte om en masse ting ang. kat nummer 2

I får lige et par billeder af Mille... Ved ikke helt hvor gammel hun er, men ca 4 mdr. Skal til dyrlæge med hende, hun skal jo ha hele baduljen med vaccination, ormekur, øremærkning og sterilisation.....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

tumle81

Hvor er hun bare fin...

Jeg ville også rigtig gerne have kat, men Peter nægter helt og går nærmest i baglås når jeg snakker kat. Lige pt er det jo også ligemeget da vi ikke må have dyr i lejligheden men alligevel...

Knus Kathrina

Anmeld

30. august 2009

Tina2

Åh jeg kender det... Thomas var SÅ meget imod da vi sku ha Julius.... Jeg prædikede løs om hvor vigtigt det havde været for mig at vokse op med dyr osv og tilsidst gav han sig.... Og han fik hurtigt navnet "kttefar", ha ha! Han var jo præcis ligeså vild med Julius som vi andre:-)

Sværere var det dog denne gang.... Thomas blev helt sur og mig med ang den kat her:-) For jeg ville ha den og Thomas ikke...... Men han gav sig og synes bestemt også den er rigtig sød.....:-)

Men hold kæft Julius kan ikke ta den!!!! Hvæser og ser mega sur ud, ha ha!!!!

De har lige fået en loppekur begge to og Julius rev sgu mig til blods i raseri over både loppekur i nakken og synet af Mille...... *gg*

Anmeld

31. august 2009

Heidimed lea

hvor er den sød..   Thomas har vist sit hyr med dig når det gælder dyr ik hihi   ... lars ville nok aldrig give sig ..

men sød er den            knus Heidi

Anmeld

31. august 2009

Tina2

Heidimed lea skriver:

hvor er den sød..   Thomas har vist sit hyr med dig når det gælder dyr ik hihi   ... lars ville nok aldrig give sig ..

men sød er den           knus Heidi

Ha ha, jo jeg ELSKER jo dyr og hun hører bare til her hos os... Det er tydeligt hun er blevet smidt ud eller svigtet, så jeg synes det er dejligt at kunne hjælpe et dyr med at give det et godt hjem hvor den ved dens familie holder af den....

Ku ha pakket mange mishandlede katte i kufferten hjem fra Rhodos..... :-)

Heidi, jeg er lidt i tvivl med Trine på torsdag, hun står midt i flytning, MEN min genbo Charlotte kommer med. Så enten kommer vi to eller tre:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.