Fodbold og " højgravid "

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
6 svar
3 synes godt om
6. marts 2015

April-baby

Godaften skønne mødre/kommende mødre! (:

- Nu ved jeg ikke hvornår man er højgravid, men jeg er i uge 36 imorgen. Og der skal min kæreste spille fodbold og jeg har altid taget med ham, da det gør ham glad. Os tænker jeg, kan jeg tage med uden at være bekymret om hun nu vil melde sin ankomst? Det jeg mærker lige p,t er en pressende følelse i underlivet og ved hofterne. Og nogle stik agtig i ryggen. Hvad synes i? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

L-Lotte

Hvis du har lyst til det så gør det. Bare du ikke selv skal spille så går det nok.

Anmeld

6. marts 2015

M (:

April-baby skriver:

- Nu ved jeg ikke hvornår man er højgravid, men jeg er i uge 36 imorgen. Og der skal min kæreste spille fodbold og jeg har altid taget med ham, da det gør ham glad. Os tænker jeg, kan jeg tage med uden at være bekymret om hun nu vil melde sin ankomst? Det jeg mærker lige p,t er en pressende følelse i underlivet og ved hofterne. Og nogle stik agtig i ryggen. Hvad synes i? (:

Selvfølgelig kan du da tage med.. Hvis du får veer under kampen, tager i vel bare hjem igen  

Anmeld

6. marts 2015

April-baby

L-Lotte skriver:

Hvis du har lyst til det så gør det. Bare du ikke selv skal spille så går det nok.

Jeg skal ikke selv spille (: blot se på.

Anmeld

6. marts 2015

April-baby

M (: skriver:

Selvfølgelig kan du da tage med.. Hvis du får veer under kampen, tager i vel bare hjem igen  

Det håber jeg da vi gør

Anmeld

6. marts 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Prøv at tænk modsat, du kan gå over til små 2 uger. Så det længe at sidde og vurdere på niv og små jag og tryggen. 

Begge gange gik jeg igang med åndssvage projekter efter uge 38. Tæpperensning flytte et værelse komplet ud af rum for at flytte hele lortet ind igen alene. Så er en elevation seng tung. Kroppen brokkede sig før under og efter men ikke ungerne. Total råhygge med 9 og 12 dage efter termin. 

Anmeld

7. marts 2015

lineog4

April-baby skriver:

Hvad skulle være begrundelsen for ikke at gøre det?

Du er enten 35+ eller 36+ dvs. Lige der omkring hvor de fleste går på barsel. 

Jeg er personligt selv sådan en der har sprunget rundt til den dsg jeg har født. Med den sidste gik jeg en uge over tid og i den uge var jeg i bon bon land og ZOO plus diverse ture i området. Hvad var det værste der kunne ske? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.