Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2015

2721

sscm skriver:

Det ligner et blåt mærke?

Det er ikke et blåtmærke, mere sådan brunt og lidt tørt.

dog ligner set ikke hans børneeksem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

TNBC

2721 skriver:

Han er hverken øm eller noget.

først troede jeg det var snavs

men det er nærmest huden der har ændret farve og er lidt tør

jeg kan godt have blå mærker uden at være øm...

Når du siger at huden er tør, ville jeg putte noget creme på.. blå mærker er jo ikke tørre.

Anmeld

6. marts 2015

2721

Yurie skriver:

jeg kan godt have blå mærker uden at være øm...

Når du siger at huden er tør, ville jeg putte noget creme på.. blå mærker er jo ikke tørre.

Der ved jeg, men jeg er meget sikker på det ikke er et blåt mærke(så er det ihvertfald et unormalt blåtmærke)

Anmeld

6. marts 2015

Spunken84

2721 skriver:

Eksem er en mulighed, måske jeg skulle give det lidt creme. Opdagede det helt tilfældigt fordi jeg nussede hår. Han siger selv at han intet kan mærke. Men det er vel heller ikke noget der burde være der

Ja prøv- hvis han har eksem i forvejen og du har noget at smøre det med til det. Havde en veninde som barn der havde eksem det samme sted nemlig

Anmeld

6. marts 2015

2721

Spunken84 skriver:

Ja prøv- hvis han har eksem i forvejen og du har noget at smøre det med til det. Havde en veninde som barn der havde eksem det samme sted nemlig

Tak for svar, det vil jeg prøve

Anmeld

6. marts 2015

TNBC

2721 skriver:

Der ved jeg, men jeg er meget sikker på det ikke er et blåt mærke(så er det ihvertfald et unormalt blåtmærke)

Det kan være tør hud.. Men prop lidt creme på, men hvis det ikke forsvinder eller forandre sig, ville jeg nok lige få det kigget på.. Bare for en sikkerheds skyld. For det sidder jo et lidt sjovt sted.

Anmeld

6. marts 2015

Fremad

2721 skriver:

Det er ikke et blåtmærke, mere sådan brunt og lidt tørt.

dog ligner set ikke hans børneeksem

Åhhh jamen så er det en form for arp vi var afsted med det igår faktisk...det bliver brunt når det har sat længe 

Smør det med lidt olie lidt før bad, og så kan det komme af med en klud når man er bløder lidt op i badet... Det kan tage en gang men os flere gange... Men gnubbe ik for hårdt hende af min synes det er ømt Der..... 

Kunne slet ikke se på billedet det var det

Anmeld

6. marts 2015

2721

sscm skriver:

Åhhh jamen så er det en form for arp vi var afsted med det igår faktisk...det bliver brunt når det har sat længe 

Smør det med lidt olie lidt før bad, og så kan det komme af med en klud når man er bløder lidt op i badet... Det kan tage en gang men os flere gange... Men gnubbe ik for hårdt hende af min synes det er ømt Der..... 

Kunne slet ikke se på billedet det var det

Okay, kan de få det når de er knap 5 år?

han har aldrig rigtig haft arp, andet en lille kort periode, da han var ca 2 år, men det var i håret, så har meget lidt erfaring

Anmeld

6. marts 2015

Fremad

2721 skriver:

Okay, kan de få det når de er knap 5 år?

han har aldrig rigtig haft arp, andet en lille kort periode, da han var ca 2 år, men det var i håret, så har meget lidt erfaring

Ja hende af min er 9 år... Vi var afsted pga børne eksem hun pludselig har fået og fik hende så tjekket grundig... Og lægen sagde det ikke var det bag øret... Hun har haft det bag øret før faktisk. Men det går væk med olie før bad...

Anmeld

6. marts 2015

2721

sscm skriver:

Ja hende af min er 9 år... Vi var afsted pga børne eksem hun pludselig har fået og fik hende så tjekket grundig... Og lægen sagde det ikke var det bag øret... Hun har haft det bag øret før faktisk. Men det går væk med olie før bad...

Okay super

hvilken olie kan du anbefale?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.