Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
jeg skal igang med IVF behandling, lang protokol, og skal starte op på næsespray på tirsdag i næste uge. Er der andre der skal igang med behandling, som har lyst til at følges?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anjo01 skriver: Hej piger jeg skal igang med IVF behandling, lang protokol, og skal starte op på næsespray på tirsdag i næste uge. Er der andre der skal igang med behandling, som har lyst til at følges?
Jeg er ikke selv i IVF lang
jeg er ICSI kort
men ville bare ønske dig held og lykke med det hele
MarianneRubi skriver: Jeg er ikke selv i IVF lang jeg er ICSI kort men ville bare ønske dig held og lykke med det hele
Tak og i lige måde!
Jeg er startet på næsespray i dag
esioul skriver: Jeg er startet på næsespray i dag
Okay. Jeg er vildt spændt på, hvordan det er! Vi kan jo følges og dele erfaringer/frustrationer?
anjo01 skriver: Okay. Jeg er vildt spændt på, hvordan det er! Vi kan jo følges og dele erfaringer/frustrationer?
Det kan vi sagtens. det er også mit første IVF
Jeg har en knægt fra 2012 og er gravid med tvillinger, alle lavet i IVF (lang protokol) - så vil bare lige sige pøj pøj! Og skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål eller tanker!
esioul skriver: Det kan vi sagtens. det er også mit første IVF
Okay. Hvilken klinik er du tilknyttet?
Miss BananaHammock skriver: Jeg har en knægt fra 2012 og er gravid med tvillinger, alle lavet i IVF (lang protokol) - så vil bare lige sige pøj pøj! Og skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål eller tanker!
Det skriver jeg lige bag øret tak
dronninglund (nordjylland) hva med dig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128