vil du komme med din mening? (udskæringer til opha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kan jeg sælge disse ophæng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

827 visninger
5 svar
3 synes godt om
5. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg har lige brug for råd/jeres mening. 

Jeg har i mange år sidet og skåret uroer/ ophæng ud af karton. Jeg har så bare nu to mappe fyldt med disse udskæringer, og jeg kan jo ikke have alle sammen hængende 

Jeg har set mange gange, at folk sælger dem på kræmmermarkeder. Så nu er det jeg har brug for jeres mening, kan jeg sælge mine? Og for hvor meget eventuelt? 

Jeg ved godt at nok ikke mange gider have sådanne nogle hængende. Vedhæfter lige et par stykker af dem jeg har ud af mange. 

Tak for din tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2015

MorDk

Sikke krea du har været. Jeg har ikke tålmodighed til sådan noget. 

Mange af dem er rigtig fine. Personligt ville jeg ikke købe dem. Nok mest fordi jeg ikke er til sådan noget ophæng herhjemme.

Anmeld

6. marts 2015

Troldemommi

Man kan også sætte dem i en ramme og hænge dem op, det kan jeg personligt bedre lide, men hvor er du dygtig, sådan noget har jeg slet ikke tålmodighed til 

Monica 

Anmeld

6. marts 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Sikke krea du har været. Jeg har ikke tålmodighed til sådan noget. 

Mange af dem er rigtig fine. Personligt ville jeg ikke købe dem. Nok mest fordi jeg ikke er til sådan noget ophæng herhjemme.

Tak for dit svar jeg tænker os at nok ikke mange er til sådan noget mere. 

Anmeld

6. marts 2015

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Man kan også sætte dem i en ramme og hænge dem op, det kan jeg personligt bedre lide, men hvor er du dygtig, sådan noget har jeg slet ikke tålmodighed til 

Monica 

Tak for dit svar go ide med at hænge dem i rammer. 

Anmeld

6. marts 2015

Spunken84

Troldemommi skriver:

Monica 

Helt enig. 

Hvis man skulle forsøge sig med en bod på et kræmmermarked kunne det være en god idé at vise forskellige ophængs-/ brugsmuligheder med dem. Fx hænge nogle op, mens man indrammede andre. Kan man mon bruge dem til at klistre på ting? Kan ikke huske hvad kunsten hedder- men kunne forestille mig det var fedt med pigen på sommerfuglen eller den nøgne kvinder slynget om en vase (fx cocoon) i en ensartet farve (sort vase og hvid udskæring fx). Man kan vel også bruge dem som skabelon til at male et motiv på et tapet eller lignende....

De er vildt flotte og sikke en fin-motorik! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.