Så sku da for H.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Joan ( Smallie )

Nå så ringet mandens chef lige idag og sagde at i morgen lå der en fyre seddel i postkassen :'( What ??(?)fatter da ikke en skid. Han har gået med en dårlig skulder siden den 15 okt og er blevet opreret ( staves? ) i den i nov og er nu ved at træne den op igen. Og lige om snart er han ved at være klar igen og så bliver han sku bare fyret på grå papir. Men må man overhovedet det når han er sygemeldt?? Bare lidt brok herfra. Tak fordi i læste med. Hilsen Joan. Som er glad for jer piger. :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

Loggidut

niks, det er jeg overbevist om han ikke må, med mindre at det er blevet bevist at det er direkte pjæk....men prøv da at tage fat i fagforeningen, og snak med dem...jeg mener ikke man kan fyre folk når de er sygemeldt, ...hmmm...nu er manden vel i fagforeningen...ik?

Anmeld

31. marts 2008

Joan ( Smallie )

Jo jo det er han da. Har ringet til dem men de kan ikke rigtig gøre noget inden vi har fået det brev.
Bliver stame sur når folk gør sådan noget.
Jamen er helt tom ved ikke hvad jeg skal sige ud over at det jo ikke koster chefen noget at have ham til at gå så hvorfor fyre ham..

Anmeld

31. marts 2008

Loggidut

hvad sagde de...kunne han godt fyres når han var sygemeldt?
ja bossen må havde haft en træls dag...måske det

Anmeld

31. marts 2008

Joan ( Smallie )

Hvis der ikke er nok at lave kan de. Men det er jo fordi chefen vil ansætte en anden i stedet for chr :'(

Anmeld

31. marts 2008

Stumpen

Hej..

Nu kommer jeg ganske vist ikke fra jeres termin gruppe, men var lige inde :$ og lure og kommentere lige, jeg tror der er noget med at de gerne må fyre efter 129 sygedage... Men ved det faktisk ikke med sikkerhed, synes bare at have hørt noget om det..

Men frækt det er det sku´
Qnus Anja...

Anmeld

31. marts 2008

Joan ( Smallie )

Stumpen skriver:

Hej..

Nu kommer jeg ganske vist ikke fra jeres termin gruppe, men var lige inde :$ og lure og kommentere lige, jeg tror der er noget med at de gerne må fyre efter 129 sygedage... Men ved det faktisk ikke med sikkerhed, synes bare at have hørt noget om det..

Men frækt det er det sku´
Qnus Anja...

Sådan var det før hen men den lov er afskafet så det kan de helller ikke mere.

Og du er da helt sikker altis velkommen til at lure herinde. ;)

Hilsen joan

Anmeld

31. marts 2008

Muffinmus

noget med man godt kan blive fyret når man er langtidssygemeldt og hvis der står noget i ens kontrakt... min mor er også lige blevet fyret pga af sygemelding siden dec med brækket skulder i 6 dele, brækket ankel, operation og blodprop i benet....
Men det er vist lov ligt i nogle tilfælde for dem at fyre syge.

Anmeld

31. marts 2008

Louise mortil4

hmm jeg er ikke helt inde i reglerne, men jeg ved at hvis det er fordi der ikke er moget at lave, og han fyere din mand, så må han ikke ansætte en ny i din mands job inden der er gået 4 mdr, det er ikke tilladt, og chefen kan komme rigtig meget i klemme hvis han gør det, og der er nogen der finder ud af det og gør noget ved det.

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.