Piskesmæld og barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2015

StjerneFrø

Min kæreste og jeg går i gang med PB til sommer, og i den forbindelse melder der sig selvfølgelig nogen spørgsmål. 

Et af disse spørgsmål går bl.a. på, hvilken barnevogn vi skal vælge? Jeg var for et par år siden udsat for en ulykke og pådrog mig i den forbindelse et piskesmæld. Det gør, at jeg dagligt har store smerter i nakken, hovedet, skuldrene, ryggen og lænden - og ofte også har ondt i hænderne og armene. Derfor skal barnevognen være let at bruge/vende og dreje, og komme rundt med - og ikke være for tung. Den må derudover gerne være let at 'pakke sammen' og smide i en bil. Vi vil ligeledes gerne bruge vognen længe, så et langt liggemål er et must. Derudover skal den bruges både til shoppingture og ture i skoven. 

Jeg håber på, at der sidder nogen derude der ved hvad der er godt - og hvad der ikke er  Hvilken barnevogn kan I anbefale os - eller især mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

serinasmor

Frø skriver:

Min kæreste og jeg går i gang med PB til sommer, og i den forbindelse melder der sig selvfølgelig nogen spørgsmål. 

Et af disse spørgsmål går bl.a. på, hvilken barnevogn vi skal vælge? Jeg var for et par år siden udsat for en ulykke og pådrog mig i den forbindelse et piskesmæld. Det gør, at jeg dagligt har store smerter i nakken, hovedet, skuldrene, ryggen og lænden - og ofte også har ondt i hænderne og armene. Derfor skal barnevognen være let at bruge/vende og dreje, og komme rundt med - og ikke være for tung. Den må derudover gerne være let at 'pakke sammen' og smide i en bil. Vi vil ligeledes gerne bruge vognen længe, så et langt liggemål er et must. Derudover skal den bruges både til shoppingture og ture i skoven. 

Jeg håber på, at der sidder nogen derude der ved hvad der er godt - og hvad der ikke er  Hvilken barnevogn kan I anbefale os - eller især mig? 

Let at dreje tyder på drejehjul - de skal dog kunne låses ...

Du er nødt til at prøve dem i butikken for at se om du selv kan slå dem sammen og op igen uden at få unødig ondt.   og om håndtaget kan justeres så Det passer lige til dig ... 

Anmeld

5. marts 2015

Pigent

Frø skriver:

Jeg tror den bedste barnevogn vil være en med svingbar hjul.

Ved basson, emmaljunga og Scandia kan prøves i butikkerne. 

Anmeld

5. marts 2015

StjerneFrø

serinasmor skriver:

Let at dreje tyder på drejehjul - de skal dog kunne låses ...

Du er nødt til at prøve dem i butikken for at se om du selv kan slå dem sammen og op igen uden at få unødig ondt.   og om håndtaget kan justeres så Det passer lige til dig ... 

Havde fuldstændig glemt alt om håndtaget - det vil nok også have en stor betydning tænker jeg  Tak!

Anmeld

5. marts 2015

StjerneFrø

Pigent skriver:

Jeg tror den bedste barnevogn vil være en med svingbar hjul.

Ved basson, emmaljunga og Scandia kan prøves i butikkerne. 

Fedt, tak for svar - især dejligt med nogle mærker at gå efter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.