Hej kvinder!
Keg har en plage, som har været der siden jeg blev seksuel aktiv, og nu er den for alvor steget mig til hovedet!
Jeh har været seksuel aktiv siden jeg var 14, og er i midten af tyverne nu, og har fundet min prins charming!
MEN!! - jeg har altid haft så meget præstationsangst i sengen, at hvis jeg selv skal sige det, er en totalt kedelig fisk i sengen, og for mit vedkommende er det eigrig svært bare lige at "kaste sig ud i det".
Jeg ligger aldrig selv op til sex, hvilket jo leger min kæreste. Jeg er simpelthen for bange for at blive afvist, eller jeg ikke gør det godt nok. De gange jeg har lagt op, har han afvist mig, så det har absolu ikke hjulpet.
Jeg er meget passiv i sengen, jeg gad godt give slip, slippe ens "indre vildkat" løs! Når han endelig får mig overtalt bla til blow job, nyder jeg ko at han nyder det? Jeg har i forvejen svært ved at vise følelser, så det spiller nok også en rolle i kogle af tingende, men det jo koger jeg arbejder på og er blevet bedre til, men med hensyn til sex, har eet aldrig ændret sig siden min seksuelle debut.. Udover hvis man er fuld!
Har nogle råd? Også gern nogle råd udover man bare skal kaste sig ud i det, forbjerg forsøger! 

Anmeld