Hvilken 'lille' økonomisk bil til Oddervogn? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. marts 2015

Småbørnsmor

Vi vil gerne af med vores benzinsluger - en Peugeot 406 fra 2001. Den har virkelig meget plads, men koster kassen i vægtafgift og benzin.

Så nu kigger vi efter ny bil og har selvfølgelig nogle kriterier.

- Skal køre langt på literen

- Skal ikke være større end at der lige præcis kan være en Oddervogn i bagagerummet

- Skal ikke koste mere end 150.000.

Er der nogen der har en bil der passer lige til det? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

(august)

Peugeot 306 kan have en Odder bagi

Anmeld

5. marts 2015

IT-nørd

Fiat Grande Punto 

Jeg kunne have en Scandia skrummel i den, godt nok hjulene taget af og kassen klappet sammen. 

Anmeld

5. marts 2015

IT-nørd

Peugeaut 306 er jo ikke ny og en 308 koster mere, end 150.000 fra ny.

Fiat Grande Punto starter fra 99.900 for ny og man kan få meget bil for pengene. Jeg havde to Puntoer i træk, begge var super økonomiske, med god plads og billige i reparation.

Den eneste grund til jeg skiftede til en større bil er, at vi har brug for en større bagagerum med to små børn, en teenager og to hunde. Vi har en Fiat 500 L nu 

Anmeld

5. marts 2015

(august)

IT-nørd skriver:

Peugeaut 306 er jo ikke ny og en 308 koster mere, end 150.000 fra ny.

Fiat Grande Punto starter fra 99.900 for ny og man kan få meget bil for pengene. Jeg havde to Puntoer i træk, begge var super økonomiske, med god plads og billige i reparation.

Den eneste grund til jeg skiftede til en større bil er, at vi har brug for en større bagagerum med to små børn, en teenager og to hunde. Vi har en Fiat 500 L nu 

Der stod jo heller ikke noget om at det skulle være en ny. 

Men en 308 sw fra 2010 kan fås til ca 120.000 og de er fantastiske. Kører ca 21,8/l og er ikke ret dyre i vægafgift og forsikring. 

Anmeld

5. marts 2015

Olaf

Vi har en seat Ibiza der kan den hvertfald godt være  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.