Hvor længe ska man vente? Fra Viborg til Skejby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal have pks grundet komplikationer under sidste graviditet og kejsersnit.

Var til samtale på Viborg sygehus (hvor jeg forhåbentlig skal føde), men hun ville gerne have Skejbys vurdering og hun ville derfor henvise mig dertil,

Dette var d. 16 Feb og hun mente jeg ville høre noget samme uge, da det var en mandag, jeg har ikke hørt noget endnu og jeg er pt. ret utålmodig

Da Viborg allerede vil tage baby ud mellem uge 33-35 ..... 

Hvor længe skal man forvente af ventetid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

birthee

Anonym skriver:

Var til samtale på Viborg sygehus (hvor jeg forhåbentlig skal føde), men hun ville gerne have Skejbys vurdering og hun ville derfor henvise mig dertil,

Dette var d. 16 Feb og hun mente jeg ville høre noget samme uge, da det var en mandag, jeg har ikke hørt noget endnu og jeg er pt. ret utålmodig

Jeg ville nok kontakte Viborg, og høre om de har fået sendt henvisningen afsted... Hvis det er tilfældet at de har det, ville jeg ringe til Skejby og høre hvad de siger... Har du tjekket din e-boks, for at se om der skulle ligge et brev til dig der?? Knus 

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Jeg ville nok kontakte Viborg, og høre om de har fået sendt henvisningen afsted... Hvis det er tilfældet at de har det, ville jeg ringe til Skejby og høre hvad de siger... Har du tjekket din e-boks, for at se om der skulle ligge et brev til dig der?? Knus 

Ja, min mobil er koblet på e-boks, så får sms hver gang der kommer noget ind på e-boks, og intet er kommet

Syntes det virker lidt underligt, jeg ved Viborg har sendt henvisningen, da jeg har snakket med lægen, da hun ringede efter hun sendte henvisningen

Jeg ved bare ikke hvor jeg skal ringe hen til Skejby, altså hvor henvisningen er sendt til, men det kan jeg selvfølgelig ringe til Viborg og finde ud af

Måske er jeg bare en anelse utålmodig, men vil virkelig gerne snart høre deres vurdering, når nu Viborg mener baby skal ud mellem uge 33-35...

Anmeld

4. marts 2015

Mettefpigen

birthee skriver:

Har du tjekket den alligevel?  Min er også sat til men det er ikke hver gang jeg får SMS alligevel. ..

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har du tjekket den alligevel?  Min er også sat til men det er ikke hver gang jeg får SMS alligevel. ..

Har li tjekket, ingenting

Anmeld

4. marts 2015

Chevro

Anonym skriver:

Det skal være voldsomt og store komplikationer siden de vil tage baby SÅ tidligt!!? 

Håber da du er okay fra sidste gang! <3 

Jeg vil ringe dertil i morgen og forhøre mig! Hvor langt er du henne nu? (: 

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Det skal være voldsomt og store komplikationer siden de vil tage baby SÅ tidligt!!? 

Håber da du er okay fra sidste gang! <3 

Jeg vil ringe dertil i morgen og forhøre mig! Hvor langt er du henne nu? (: 

Det var/er det også, jeg får under ingen omstændigheder lov til, at gå over uge 35, og de taler om mellem 33-35, at baby skal ud.

Jeg har det... indtil videre... fint, mange tak

Tror jeg vist jeg på prøve, er ved at gå til af ikke at vide noget som helst og endnu mere, skal jeg indstille mig på at skal indlægges på Neo og ikke mindst hvor længe, altså hvis de nu tager baby ud i uge 33 istedet for 35, så det jo pludselig 14 dage yderligere på neo..

Jeg er i uge 25

Anmeld

4. marts 2015

Chevro

Anonym skriver:

Det var/er det også, jeg får under ingen omstændigheder lov til, at gå over uge 35, og de taler om mellem 33-35, at baby skal ud.

Jeg har det... indtil videre... fint, mange tak

Tror jeg vist jeg på prøve, er ved at gå til af ikke at vide noget som helst og endnu mere, skal jeg indstille mig på at skal indlægges på Neo og ikke mindst hvor længe, altså hvis de nu tager baby ud i uge 33 istedet for 35, så det jo pludselig 14 dage yderligere på neo..

Jeg er i uge 25

Uha, for idag har de jo flyttet det hele - fordi det er allerbedst for baby så sent som muligt. Så primært omkring 39+0 

33 er jo sindssygt tidligt  Og voldsomt for både mor og barn, da intet er færdigt til at komme ud  specielt når det er ks, uden form for forberedelse.

har aldrig hørt om nogen der har fået pks så tidligt. 

Men ja, kontakt dem - for det er jo ulideligt at gå og tænke sådan over tingene.

har selv et pks indenfor de næste 3 uger. Så kender tankegangen! 

Håber på det bedste for både dig og bebs! 

Anmeld

4. marts 2015

Anonym trådstarter

Uha, for idag har de jo flyttet det hele - fordi det er allerbedst for baby så sent som muligt. Så primært omkring 39+0 

33 er jo sindssygt tidligt  Og voldsomt for både mor og barn, da intet er færdigt til at komme ud  specielt når det er ks, uden form for forberedelse.

har aldrig hørt om nogen der har fået pks så tidligt. 

Men ja, kontakt dem - for det er jo ulideligt at gå og tænke sådan over tingene.

har selv et pks indenfor de næste 3 uger. Så kender tankegangen! 

Håber på det bedste for både dig og bebs! 

Jeg er udemærket klar over konsekvenserne, har børn i forvejen hvor 2 er præmature, og jeg regner med lægerne har mere styr på det end jeg, også selvom de siger, at baby skal ud mellem uge 33-35 

Dette er ikke op til mig, da det er grundet komplikationer fra tidligere graviditer/fødsler. 

Ja, jeg må vist prøve at ringe derind...

Anmeld

5. marts 2015

Anonym trådstarter

De havde glemt mig, eller hvert fald overset lægens henvisning.

Så har fået tid allerede imorgen, er pt pænt meget spændt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.