Mercedes Vej Til Verden D. 27 August 2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Lærke90

STORT TILLYKKE med den lille pige, hvor er hun bare fin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

ønskebørn74

Nanna1985 skriver:

Onsdag aften Kl. 20:00 ankom jeg til FG og Kl. 21:00 Fik jeg lagt et ballonkateter op og det gjorde slet ikk ondt..
Jeg gik selv over på vores stue og Kl. 21:50 startede min veer smile.gif De kom med 6 minutter´s mellemrum indtil Kl. 02:30 og fra 02:30 til 03:30 kom de med 5 minutter´s mellemrum og derefter faldt det lidt til ro og Kl. 04:00 faldt jeg i søvn og sov til Kl. 7:30 smile.gif

Så spiste manden og jeg morgenmad og Kl. 9 gik vi over på FG igen og jeg fik fjernet ballonkateteret, så skulle de se om de kunne prikke mit vand, hun undsøgte mig, men min livmoderhals var så ØM og det var næsten umuligt for hende at prikke mit vand, så hun tilkaldte lidt hjælp og så kom der en dame og presse mig hårdt på maven, imens jordemoder havde alle finger oppe i en og så fik hun ENDELIG prikket hul på vandet up.gif Jeg havde en del overskud, så vi gik op i byen en tur, jeg havde veer med 3-4 minutter´s mellemrum, da vi havde gået rundt i time, tog vi tilbage til FG, så fik vi middagsmad og Kl. 13:20 blev mine veer slemme, de kom hele tiden og jeg havde næsten ingen pauser.. Kl. 16:30 er mine veer så voldsomme og jeg er kun 5 cm åben, vælger jeg at få et Epiduralblokade og den bliver lagt Kl. 17:30 og virker okay.. Jeg kan tydeligt mærke mine veer og har fuldt kontrol over mine ben og underliv.. Mine veer kommer bare derud af og Kl. 19:25 er jeg 8 cm åben og Kl. 20:30 er jeg 10 cm åben og går selv over på fødelejet og begynder at presse.. Mercedes er under fuld overvågning, da hendes hjertelyd er MEGA høj.. Lægen siger imens jeg presser, vi skal have hende ud NU ellers er jeg nød til at lave et kejsersnit på dig.. Jeg kigger på ham og siger SURT.. Jeg er FANDME ikk nåede så LANGT her, for at få et kejsersnit..!! Jeg vil selv FØDE..!! Så siger så må du presse ALT hvad du kan.. Jeg PRESSER somom mit liv stod for spil og 20 minutter efter bliver min smukke prinsesse Mercedes født wub.gif Hun var helt blå og livløs, de river hende væk og får hende suget og efter 1 minut får hun fuld apgar smile.gif
Jeg mistede en del blod og de kunne ikk rigtig stoppe det, men det gik over og jeg mistede kun 700 Ml..

Vi er nu alle hjemme og har det FANTASTISK.. Her er lige et par billeder af min smukke pige wub.gif

EEEEEJ hvor er hun FIIIIN Nana

Et STORT tillykke med hende!!!!!!

Anmeld

31. august 2009

Mathilde

Stort tillykke med din lille pige hvor er jeg glad for at høre at det lykkedes dig at føde selv så fik du dit ønske opfyldt.

Knus Mathilde

Anmeld

1. september 2009

Skrubben88

Hej Nanna

Rigtig mange gange tillykke med den smukke smukke lille prinsesse  Hun er dog virkelig bare lige lidt for skøn

Hvor er ejg dog glad på dine vejne om at du fik dit ønske opfyldt denne gang om at føde selv

Glæder mig til at se flere dejlige billeder af prinsessen  Og jeg håber i alle har det rigtig godt

Knus Stine

Anmeld

1. september 2009

Vingummien

Nårh hvor er hun skøn Og pæn størrelse hun har.

Godt det ikke endte i kejsersnit men sikke en forskrækkelse du må have fået da de bare tog hende.
men godt i alle har det godt i dag og er hjemme og det hele skønt. Så skal i rigtig hygge og nyde den lille smukke prinsesse

Anmeld

1. september 2009

W&M <3

Tillykke med lille Mercedes her fra også

Hvor er hun dejlig

Anmeld

1. september 2009

Nanna1985

Hej Piger.. Tusind tak piger for alle jeres hilsner, det er jo helt overvældende.. Vi kom hjem Søndag eftermiddag fra sygehuset, men Mandag morgen måtte jeg smutte hjem til mor og bo, da Fia og morten har fået slem halsbetændelse ØV Jeg har været total græde færdig, savner min store pige så meget og min mand.. Her skulle vi rigtig hjem og hygge som familie, men sådan skulle det ikk være Jeg skal heldigvis hjem i morgen og det glæder jeg mig SUPER MEGET TIL JUBII

Mercedes er så dejlig en pige og hun er god til at spise, tager et par timer hverdag med lidt skrigeri, men ellers er hun dejlig nem og rolig..

Anmeld

4. september 2009

Vinker

STORT TILLYKKE med smukke lille Mercedes

Anmeld

5. september 2009

Isabeau

Stort tillykke, og hold da op, en drabelig affære, syns´ jeg. Men dejligt, du selv fik lov og hun har det godt

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.