2år og vuggestue? Eller vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
2 synes godt om
4. marts 2015

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Min søn er 27 måneder dvs fylder 3 år til november i år, jeg har valgt at passe ham indtil han bliver 3 år og opstarte børnehave men kan mærke han keder sig rigtig meget? 

Tænker på at skrive ham op i en integreret inst. Men vil det være hårdt for ham at begynde i vuggestue og ligeså snart han vænner sig til det skal han begynde i børnehave med andre børn og personale ? Skal jeg vente eller har i gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2015

S*DD

Anonym skriver:

Hej allesammen

Min søn er 27 måneder dvs fylder 3 år til november i år, jeg har valgt at passe ham indtil han bliver 3 år og opstarte børnehave men kan mærke han keder sig rigtig meget? 

Tænker på at skrive ham op i en integreret inst. Men vil det være hårdt for ham at begynde i vuggestue og ligeså snart han vænner sig til det skal han begynde i børnehave med andre børn og personale ? Skal jeg vente eller har i gode råd ?

Jeg synes det er fint at få ham i vuggestuen. Det er jo i samme børnehus at han skal gå i børnehave, så jeg vil mene at der ingen ko på isen er

Anmeld

4. marts 2015

(august)

Nogle institutioner tager børn ind i børnehaven når de er over 2,5 år, så skriv ham endelig op. 

Anmeld

4. marts 2015

Mettefpigen

I bassen børnehave blander de ungerne et par timer om dagen så det synes jeg sagtens du kan ☺

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.