Konfirmation - telegram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.498 visninger
10 svar
15 synes godt om
3. marts 2015

Stumpen

Min datters bedste venindes storesøster (kunne du følge med?) skal konfirmeres.. Vi taler med forældrene, når vi mødes og sådan og jeg vil gerne give storesøsteren et telegram, men hvad putter man i nu om dage? Vi er jo "ret langt ude" snakker vi 100kr? 150kr? 200kr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

Mor1986

Stumpen skriver:

Min datters bedste venindes storesøster (kunne du følge med?) skal konfirmeres.. Vi taler med forældrene, når vi mødes og sådan og jeg vil gerne give storesøsteren et telegram, men hvad putter man i nu om dage? Vi er jo "ret langt ude" snakker vi 100kr? 150kr? 200kr?

Jeg ville give 150 kr. 

Anmeld

3. marts 2015

De3Guldklumper

Stumpen skriver:

Jeg tror ikke jeg ville putte noget i. Men skulle jeg putte noget i så 50-100kr og skrive blomsterhilsen i bunden af kortet

Anmeld

4. marts 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Jeg ville putte 200 kr i

Anmeld

4. marts 2015

Sprit25

Jeg ville købe et gavekort til Matas på 150 kr og komme i

Anmeld

4. marts 2015

Stumpen

Ikke meget enighed her  Ved et beløb over 100kr tænker jeg måske efterfølgende lidt at jeg sætter familien i forlegenhed, hvis ikke de vil give til mine børns konfirmation, men nu vil føle sig nødsaget til at gøre det...

Et gavekort var da egentlig heller ikke nogen dum ide 

andre der har input?

Anmeld

4. marts 2015

Sprit25

Stumpen skriver:

Ikke meget enighed her  Ved et beløb over 100kr tænker jeg måske efterfølgende lidt at jeg sætter familien i forlegenhed, hvis ikke de vil give til mine børns konfirmation, men nu vil føle sig nødsaget til at gøre det...

Et gavekort var da egentlig heller ikke nogen dum ide 

andre der har input?

Nej og gavekort virker ikke så kontantagtigt hvis du forstår hvad jeg mener 

jeg tænker 150 fordi man kommer ikke langt med 100 kr idag

Anmeld

4. marts 2015

(august)

Ville give telegram og en rose og ikke andet. Som du selv skriver er det dit barns venindes storesøster. 

Anmeld

4. marts 2015

Stumpen

Sprit25 skriver:

Nej og gavekort virker ikke så kontantagtigt hvis du forstår hvad jeg mener 

jeg tænker 150 fordi man kommer ikke langt med 100 kr idag

Forstår godt hvad du mener 

Anmeld

4. marts 2015

Stumpen

(august) skriver:

Ville give telegram og en rose og ikke andet. Som du selv skriver er det dit barns venindes storesøster. 

Kan sagtens følge dig og har også selv haft tanken idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.