8 mdr og slår sig hele tiden:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
4 svar
1 synes godt om
3. marts 2015

Anonym trådstarter

Jeg har en søn på 8 mdr, ved ikke om det er normalt men min søn kravler jo rundt konstant og han er den sidste uges tid begyndt at stille og af ting, men, han har ikke balancen endnu til at komme ned igen eller holde balancen, hvilket resultere sig i at han falder hårdt ned på siden og til tider knalder hovedet ned i trægulvet/gulvtæppe i de forskellige steder, jeg hør alt hvad jeg kan for at støtte ham, men jeg kan jo heller ikke sidder bag ham 24/7 eller er jeg helt galt på den???

Jeg har ingen kravlegård, og vil egentlig heller ikke sætte ham derop hele tiden fordi han ikk kan stå selv,  for så lærer han det jo aldrig, men han søger kun de ting han kan stille sig op og holde fast /læne sig op af.... 

Jeg er SÅ bange for han falder en dag og får en hjernerystelse eller andet, men ved ikke mit levende råd til hvad jeg skal gøre i denne situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

MorTilN

Jeg tror ikke du skal være så bekymret over det når han selv tager iterativ til det, han skal jo øve sig for at lærer det Snak evt. med din SP/Læge om det vis du er bekymret og hvad du skal holde øje med

Anmeld

3. marts 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Jeg tror ikke du skal være så bekymret over det når han selv tager iterativ til det, han skal jo øve sig for at lærer det Snak evt. med din SP/Læge om det vis du er bekymret og hvad du skal holde øje med

Ååh du gør mig roligere nu :-) det er bare så svært når han flyver rundt og kun vil stå op min sp kommer imorgen så vil tage den med ende? Men vil heller ikke lyde som en total uansvarlig mor hvis det nu er helt hen i vejret at man ikke kan styre dem hvis du forstår...jeg gør mit yderste, men han står hele tiden op no matter what.. jeg er glad for han prøver men også skræmt over hvor mange gange han falder uden at jeg når at gribe ham, eller ser det

Anmeld

3. marts 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ååh du gør mig roligere nu :-) det er bare så svært når han flyver rundt og kun vil stå op min sp kommer imorgen så vil tage den med ende? Men vil heller ikke lyde som en total uansvarlig mor hvis det nu er helt hen i vejret at man ikke kan styre dem hvis du forstår...jeg gør mit yderste, men han står hele tiden op no matter what.. jeg er glad for han prøver men også skræmt over hvor mange gange han falder uden at jeg når at gribe ham, eller ser det

Det var godt Vi har jo alle skulle lærer at gå og sikkert også selv slået os mange gange i processen Jeg tror lidt frygten for hvad der sker vores børn og hvad andre tænker om os som mor gør at vi pakker vores børn for meget ind i bobbelplast. Et barn skal have lov til at slå sig lidt gennem livet som i "gamle dage" efter min mening ingen af os er døde af at have fået en hudafskrabninger på knæene

Anmeld

3. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er også 8 mdr (imorgen) og har de sidste 2 uger lystigt rejst sig op af ALT. Selv i kravlegården rejser hun sig og falder. Og ja, hun falder og hun græder. Og jeg trøster hende. Jeg render ikke i røven på hende, men lader hende gå på opdagelse i stuen som jeg altid har gjort. Hun har somend også fået sin første hudafskrabning som resultat af et fald efter hun havde rejst sig op og forsøgte at væk fra bordet hun støttede sig til. - For hun er nemlig også begyndt at gå rundt om tingene

Men altså jeg tror det tog hende en uge eller 1½ før hun lærte at hun skulle bukke i benene inden hun gav slip, så hun landede på numsen og ikke på hovedet. Min tanke har hele tiden været at der er kun en måde hun lærer det på, og det er ved at prøve sig frem. 

Hvis jeg var dig ville jeg ikke være så nervøs, men trøste ham når han falder og så ellers slippe ham løs igen. Lige pludselig har han lært ikke bare at give slip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.