Færdig med at indrette fællesbørneværelse:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.000 visninger
11 svar
9 synes godt om
3. marts 2015

NGV

35+0 i dag, så kun 5 uger tilbage til lillebror kommer, vi glæder os

Men noget skal man jo få tiden til at gå med, og jeg har længe haft lyst til at få rykket om på børneværelset, sådan at det blev til et fælles. Min datter er næsten 3 år

Sååå her er resultatet

....

Det sidste billede viser hvor han jo rent faktisk skal sove og være det første halve år, men ja, vi havde en ekstra tremmeseng til at stå, så hvorfor ikke indrette en seng på børneværelset også med det samme, nu når man kan - og man ikke kan vente.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

Mor til F

Anemones mor skriver:

Men noget skal man jo få tiden til at gå med, og jeg har længe haft lyst til at få rykket om på børneværelset, sådan at det blev til et fælles. Min datter er næsten 3 år

Sååå her er resultatet

....

Det sidste billede viser hvor han jo rent faktisk skal sove og være det første halve år, men ja, vi havde en ekstra tremmeseng til at stå, så hvorfor ikke indrette en seng på børneværelset også med det samme, nu når man kan - og man ikke kan vente.

Hold da op Sikke dog et fantastisk flot børneværelse <3

Anmeld

3. marts 2015

NGV

BabyFreia skriver:

Hold da op Sikke dog et fantastisk flot børneværelse <3

Tusind tak

Anmeld

3. marts 2015

Troldemommi

Anemones mor skriver:

Sååå her er resultatet

....

Sikke dog et dejligt værelse, her sover storesøster og lillebror også i samme værelse 

Monica 

Anmeld

3. marts 2015

NGV

Troldemommi skriver:

Sikke dog et dejligt værelse, her sover storesøster og lillebror også i samme værelse 

Monica 

Mange tak

Jaa synes det er så hyggeligt med fællesværelse! Håber jeg self. også at børnene kommer til at synes

Men man skal lige have det til at gå op med hvordan det skal indrettes så der er plads til dem begge hver for sig, men samtidig lidt fælles også.

Anmeld

3. marts 2015

helle85

hvor er det fint 

hvor har du købt kontorstolen

Anmeld

3. marts 2015

mor88

Anemones mor skriver:

Sååå her er resultatet

....

Hooold da op du er god til indretning super hyggeligt værelse 

Vi har den samme seng til vores datter på 3, må jeg spørge hvor du har sengehimlen OG den der beskyttelsesramme fra?

Anmeld

3. marts 2015

NGV

helle85 skriver:

hvor er det fint 

hvor har du købt kontorstolen

Tak. Jeg har købt den brugt, men den er oprindelig bare fra IKEA.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49884532/

Godt nok anbefalet til lidt større børn, men den passer fint hvis bare man skruer den helt ned. Siddehøjde er 38 cm så

Anmeld

3. marts 2015

helle85

Anemones mor skriver:

Tak. Jeg har købt den brugt, men den er oprindelig bare fra IKEA.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S49884532/

Godt nok anbefalet til lidt større børn, men den passer fint hvis bare man skruer den helt ned. Siddehøjde er 38 cm så

mange tak

min datter er 7. så tror ikke det bliver noget problem 

lidt synd man ikke også kan få den i lyseblå eller grøn for kunne godt tænke mig en til hver af børnene på et tidspunkt

Anmeld

3. marts 2015

NGV

mor88 skriver:

Hooold da op du er god til indretning super hyggeligt værelse 

Vi har den samme seng til vores datter på 3, må jeg spørge hvor du har sengehimlen OG den der beskyttelsesramme fra?

Mange tak skal du have, elsker at indrette

Det er også en sød seng! Jeg har købt sengehimmelen på nettet, her:

http://www.glowy.no/vare-merker/jollein/sengehimmel-gra-205-cm.html#.VPXxV4bqGrU

Sengeranden har jeg købt i Ønskebørn, den er fra smallstuff. Jeg kan ikke lige finde et sted på nettet man få den, måske er den gået af markedet. Men man kan købe dem brugt måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.