Hjælp til hårfarve og frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2015

...,

Hvis du blev sat i stolen hos mig ville jeg anbefale dig en page dog med side skilning og gerne lidt skråt pandehår -det ville klæde dit ansigt godt med det skarpe look pagen gir men samtidig åbne lidt op med det skrå pandehår + etager ind til ansigtet. 

Ville klart vælge lyse reflekser,gerne 2 nuancer, det virker let og sommerligt

synes det brune bliver lidt tungt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2015

cwl

Februar-Baby<3 skriver:

Hvis du blev sat i stolen hos mig ville jeg anbefale dig en page dog med side skilning og gerne lidt skråt pandehår -det ville klæde dit ansigt godt med det skarpe look pagen gir men samtidig åbne lidt op med det skrå pandehår + etager ind til ansigtet. 

Ville klart vælge lyse reflekser,gerne 2 nuancer, det virker let og sommerligt

synes det brune bliver lidt tungt.. 

Oki tusind tak for svaret. Dejligt med professionelle øjne. 

Anmeld

3. marts 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Da du er lys i huden med rød tone, ville jeg klart vælge det brune hår! Lyst får dig til at se lidt bleg/træt ud (jeg er ligesådan).

Anmeld

4. marts 2015

IngenKoPåIsen

Jeg synes lyse striber og pagehåret var VILDT flot! Du ser yngre ud og mere frisk! 
Det brune er også pænt, men jeg synes du ser meget "voksen" ud

Anmeld

4. marts 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg har som dig lys hud med tendens til lidt røde kinder og jeg synes klart brunt hår får mit ansigt til at se pænest ud så mørkt 

Min ansigtsform er også ligesom din, jeg har normalt en frisure der ligner dit nederste billede. Skulderlangt, sideskilning, etager for fylde og så et lidt blødere skrå pandehår. Det synes jeg er pænest til mig. 

Synes de korte pager får mit ansigt til at blive meget rundt. Og, så er det meget rart at have mulighed for en offday hvor der bare kan knaldes en elastik i   Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.