Ingen blomst eller gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.663 visninger
8 svar
5 synes godt om
2. marts 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej med jer

Sagen er den, at jeg lige er blevet færdig med min uddannelse, blev færdig som pædagog her i jan.den.19. Det gik heldigvis rigtig godt, fik 10 og jeg er selvfølgelig glad og lettet. Da jeg kom ud efter forsvaret blev jeg mødt af mine veninder og fik en blomster, champagne osv. Og to gaver fra veninderne. Min mor og brødre havde ikke muligehed for komme fra Nordjylland til Fyn, da det var en hverdag. Så gaven af dem får jeg når jeg kommer hjem...men jeg fik ingenting af min kæreste. Jeg har forsøgt at sige til mig selv, at jeg ikke kan tillade mig at være skuffet, da han jo var sødt af ham at været der på dagen. men jeg kan bare slet ikke lade værre med at være super skuffet Jeg havde tænkt, han måske ville komme med en lille ting dagen efter så, eller den næste dag eller måske invitere mig ud eller sådan noget.. men nej ingen ting overhovedet. Jeg har forsøg at ligge små stikpiller om, at jeg synes, det skal fejres at jeg er færdig efter 3 1/2år

For mig handler det ikke om værdien af gaven.

Bliver bare sådan ked af det... Især når jeg gør så meget ud af hans afslutning i sommers og føzdag her i feb. Hvor der forventes at der bliver lavet et stor morgen bord og at vi skal ha noget rigtigt fint mad til aftens mad.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. marts 2015

Mulle0802

Profilbillede for Mulle0802

Jeg kan sagtens følge dig - sådan ville jeg også have tænkt. Han kan jo se du får gaver af alle andre 

Men.. MÆND, de tænker bare ikke sådan, de forstår ikke stikpiller hellere. Du bliver nødt til at sige det direkte til ham. Så I får snakket ud om det. 

Tillykke med uddannelsen 

Anmeld

2. marts 2015

Spunken84

libramarie skriver:

Hej med jer

Sagen er den, at jeg lige er blevet færdig med min uddannelse, blev færdig som pædagog her i jan.den.19. Det gik heldigvis rigtig godt, fik 10 og jeg er selvfølgelig glad og lettet. Da jeg kom ud efter forsvaret blev jeg mødt af mine veninder og fik en blomster, champagne osv. Og to gaver fra veninderne. Min mor og brødre havde ikke muligehed for komme fra Nordjylland til Fyn, da det var en hverdag. Så gaven af dem får jeg når jeg kommer hjem...men jeg fik ingenting af min kæreste. Jeg har forsøgt at sige til mig selv, at jeg ikke kan tillade mig at være skuffet, da han jo var sødt af ham at været der på dagen. men jeg kan bare slet ikke lade værre med at være super skuffet Jeg havde tænkt, han måske ville komme med en lille ting dagen efter så, eller den næste dag eller måske invitere mig ud eller sådan noget.. men nej ingen ting overhovedet. Jeg har forsøg at ligge små stikpiller om, at jeg synes, det skal fejres at jeg er færdig efter 3 1/2år

Bliver bare sådan ked af det... Især når jeg gør så meget ud af hans afslutning i sommers og føzdag her i feb. Hvor der forventes at der bliver lavet et stor morgen bord og at vi skal ha noget rigtigt fint mad til aftens mad.

Åh. ...har lyst til at sige "mænd i en nøddeskal" men det er jo heller ikke helt fair, da der sikkert findes mange derude der ikke 'glemmer' sådanne ting 

For det første kan jeg virkelig godt forstå dig! Jeg ville føle det samme som dig. Har faktisk selv stået i lignende situationer ofte! 

Min kæreste tænker nogle gange ikke længere end til toppen af et hårstrå og det har virkelig også frustreret mig MANGE gange efterhånden. Men jeg har efterhånden affundet mig med det og accepteret at hvis der er noget jeg gerne vil have fra ham, bliver jeg nødt til at gøre ham opmærksom på det! Og det er træls!!! Ikke desto mindre er det efterhånden det jeg gør når jeg bliver godt og grundigt såret og indebrændt. Så må han tage det til sig eller lade være, men så VED han det i det mindste. Det viser sig altid at han slet ikke tænker så langt! 

Det kan jo også godt være han har en overraskelse til dig som du af den ene eller anden grund ikke kender til endnu, men lad være med at sætte håbet op efter det for hvis ikke bliver du monster skuffet. 

Træk den lige lidt endnu og så prøv og fortæl ham stille og roligt at det har såret dig at der ikke var bare en lille ting fra ham- det er jo sådan noget mange kvinder sætter højt- jeg har fx stadig en rose fra den første buket jeg fik af min kæreste- den er 5 år gammel, men den betyder meget for mig

STORT TILLYKKE MED UDDANNELSEN!

Og held og lykke med at tage snakken hvis det skulle blive aktuelt

Anmeld

2. marts 2015

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella

Jeg forstår så udmærket skuffelsen. Her har jeg en mand som man skulle tro ikke tænkte på sådan noget. Jeg får fx aldrig blomster på dødelige hhverdage. Til gengæld da jeg fik kørekort for et år siden, så var der roser og et skønt kort. Til min 28 års fødselsdag holdte han en tale af dimensioner og gav mig turtelduer. Til valentinsdag hvor jeg var alene hjemme, dukkede der en flot buket op :-) 

tror det er vigtigt du bare siger det ligeud!

Anmeld

2. marts 2015

Mutti2

libramarie skriver:

Hej med jer

Uhhh hvor jeg forstår hvor du kommer fra. Blev færdig sidste år, godt nok ikke med den uddannelse jeg havde forventet. Måtte skifte over da jeg havde det svært med eksamen. 

Jeg fik arbejdet på mine forhindringer, og endte ud med et 12 tal til eksamen. Men men men.... Min familie og venner virkede ikke til at ville anerkende min fantastiske bedrift. 

Min far sagde godt nok tillykke da jeg ringede og havde fået 12. 

Men INGEN andre gjorde noget. Familien har stadig ikke sagt tillykke. Ingen kom da vi fik vores beviser. Så jeg sad hulkende og ensom på scenen iblandt alle de andre som blev fejret af deres familie og venner. Jeg fik hverken gaver eller blomster. Hold nu op hvor var jeg skuffet. Her et år senere, har de stadig ikke sagt tillykke. 

Så jeg forstår dig udemærket Jeg synes du skal nævne noget for ham. Du fortjener anerkendelse for at have knoklet dig igennem en 3. Årig uddannelse.

Og STORT tillykke med med uddannelsen  

Anmeld

2. marts 2015

MHB

Din kæreste lyder som en typisk mand! Og mænd forstår ikke nødvendigvis stikpiller, og andet tøsefnidder de har brug for at få tingene servereret på et sølvfad! 

Jeg synes du skal fortælle din kæreste hvad du ønsker af fejring og så passe på at være skuffet over at han ikke er tankelæser  

Stort tillykke med uddannelsen! 

Anmeld

2. marts 2015

April-baby

Vi er alle forskellige. Min kæreste siger hverken tillykke eller noget når man har fødselsdag, altså nogle gør en masse ud af det, hvor andre tager det stille og roligt. Jeg kan ikke se hvorfor du skulle være ked af det, jeg vil blive over lykkelig over at han var der på dagen (:

Anmeld

2. marts 2015

MysteriousAngel

Profilbillede for MysteriousAngel
libramarie skriver:

Hej med jer

Har du sagt det til ham?

Anmeld

2. marts 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Har ikke sagt noget endnu. Tænkt bare at der er gået 1månede... Men tror jeg siger det i løbet af ugen. Ved bare ikke hvordan jeg skal starte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.