Søvn 8 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2015

Mor til F

Hej piger, 

Jeg er efterhånden ved,  at blive en smule desperat omkring min datters søvn.  Hun har aldrig været god til at sove,  hverken dag eller nat,  men ville ønske hun ville sove mere og bedre. Hun bliver 8 måneder den 4/3

Hun sover til natten mellem 20. 30 og 21 og sover så til 5.30, måske 6.30.  Hun sover meget uroligt og vågner let op igen.  På en normal nat,  skal jeg op,  at give hende sut eller dyne 7- 10 gange og synes det er ved at være hårdt,  da jeg næsten ingen søvn får.  Hun er samtidig begyndt at vågne om natten og nægter at sove videre, med mindre hun får en flaske. 

Om dagen er det en kamp , at få hende til at sove

Jeg gør alt hvad jeg kan,  men hun VIL ikke! 

Hvordan får i jeres børn til at sove lur om dagen?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ja det lyder mega hårdt.

den eneste løsning der gør at min datter vil sove om dagen er at jeg ammer hende i søvn og bliver liggende ved siden af hende. Så kan hun halvt vågne og søge efter brystet nogle gange. Hvis jeg så ikke er der vågner hun. Aå kan jeg ende med at hun kun får sovet en time på en hel dag. Hvis jeg bliver hos hende kan hun sove formiddagslur på en til halvanden time og middagslur på to timers tid. Barnevogn vil hun slet ikke ligge i.

Har I prøvet med klapvogn? Vi har kunne få hende til at sove deri i en halv time ad gangen efter halvanden times gåtur. (Men nu vil hun desværre heller ikke det: skriger og hyler som en gal).

Har I prøvet med en stofble igennem sutteringen? Når hun begynder selv at kunne tage den er har jeg fået af vide at det er en god ide at ligge 5 eller flere i sådan en glorie rundt om hovedet. Så finder de nok en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.