Ingen lyst sex :( 25 uger gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

jenny4

Som flere skriver kan lysten svinge meget i graviditeten. Prøv at lade være med at fokusere på din manglende lyst så den ikke bliver selvforstærkende, men i stedet mærke efter fra gang til gang. Hvis din kæreste altid spørger verbalt kan det være nemt at svare nej helt per automatik, mens lysten måske kunne vækkes hvis han i stedet gav din en massage el lign. 

Hvis ikke du er til fifty shades kunne womans godnathistorier måske være noget. Du kan finde en del af dem helt gratis på woman.dk

Og ellers så forklar din kæreste hvordan det hænger sammen og bed ham om at respektere det. Men vær glad for at han gerne vil - nogle mænd kan slet ikke tænde på gravide.

Pøj pøj.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

mortilsilke

morethanperfect skriver:

Det er meget normalt . Jeg er nu af den overbevisning af at jo mere sex man har , jo mere lyst får man ..

Her har vi sex hver dag mindst én gang , og jeg er 33 uger på tirsdag .. Men meget forskelligt fra person til person .. 

Hvordan kan du finde tid til det når i allerede har 1 barn?! 

Nå til trådstarter.. Jeg kan godt sætte mig ind i det.. Jeg blev gravid for lidt over 1 år siden.. Og på det år kan det tælles på 1 - måske 2 hænder hvor mange gange vi har haft sex.. Max 8 gange på 1 år..

Vores datter er snart et halvt år, og min lyst er stadig ikke tilbage. Men det kommer sig nok af at jeg har det rigtig dårligt med mig selv, da jeg vejer 40 kg mere end da jeg mødte min kæreste, så det skal jeg til at tabe mig igen.

Anmeld

1. marts 2015

Sprit25

Da jeg var gravid havde vi ikke sex under hele graviditeten. Jeg kunne ikke til at starte med og da vi prøvede sparkede lille pigen ham i maven også døde han der! 

Så det er nok meget normalt

Anmeld

1. marts 2015

migxher

Jg havde slet ingen lyst i 2. Trimester, den er så kommet stærkt igen her i slutningen, men jeg kender alt for godt den dårlig samvittighed men min erfaring siger også som en anden skriver at jo mere sex man har jo mere lyst har man. Så her har det hjulpet at selvom jeg måske er træt oh ikke rigtig gider, så giver jeg den lidt los og giver det en chance, og når først vi kommer igang så glemmer jeg helt at jeg ikke havde lyst. Så måske du skal prøve lige at give det en chance og prøve, kommer lysten så ikke afbryder du jo bare. evt bed din kæreste om at så må han sgu lige forkæle dig lidt ekstra og få lysten frem i dig

Anmeld

1. marts 2015

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jg havde slet ingen lyst i 2. Trimester, den er så kommet stærkt igen her i slutningen, men jeg kender alt for godt den dårlig samvittighed men min erfaring siger også som en anden skriver at jo mere sex man har jo mere lyst har man. Så her har det hjulpet at selvom jeg måske er træt oh ikke rigtig gider, så giver jeg den lidt los og giver det en chance, og når først vi kommer igang så glemmer jeg helt at jeg ikke havde lyst. Så måske du skal prøve lige at give det en chance og prøve, kommer lysten så ikke afbryder du jo bare. evt bed din kæreste om at så må han sgu lige forkæle dig lidt ekstra og få lysten frem i dig

gode råd :-) 

ja, det er bare om at komme i gang.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.