Tøj???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.799 visninger
15 svar
1 synes godt om
28. februar 2015

Hertz

Ja nu er det jo så sådan at jeg skal føde her i weekenden 35+0 og det har jo selvfølgelig været uventet så vi har intet tøj til lillebror. Vi har masser i str 50/56 men han er jo desværre nok lidt mindre. Hvor køber man tøj til for tidligt fødte og gerne til en rimelig pris??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Hertz skriver:

Ja nu er det jo så sådan at jeg skal føde her i weekenden 35+0 og det har jo selvfølgelig været uventet så vi har intet tøj til lillebror. Vi har masser i str 50/56 men han er jo desværre nok lidt mindre. Hvor køber man tøj til for tidligt fødte og gerne til en rimelig pris??

Ved at kærebørn har præmatur tøj. kunne også forestille mig at babysam har, da de sælger præmatur bleer.

Må man spørge hvordan detkan vre han skal ud så tidligt?

Anmeld

28. februar 2015

FruStolpe

Er du til second hand, så har min veninde denne gruppe på Facebook. 

https://www.facebook.com/groups/697844580248763

Anmeld

28. februar 2015

Hertz

MummiT skriver:

Ved at kærebørn har præmatur tøj. kunne også forestille mig at babysam har, da de sælger præmatur bleer.

Må man spørge hvordan detkan vre han skal ud så tidligt?

Er det ikk super dyrt i babysam osv? Jamen vandet gik i går så hvis ikk fødslen går i gang af sig selv bliver jeg sat i gang i dag eller i morgen.

Anmeld

28. februar 2015

Hertz

FruStolpe skriver:

Er du til second hand, så har min veninde denne gruppe på Facebook. 

https://www.facebook.com/groups/697844580248763

Har ikke facebook men kan da prøve at få en veninde til at tjekke siden for mig. Tak

Anmeld

28. februar 2015

Snoopy77

Nu ved jeg ikke hvor du bor men Mødrehjælpen har også. Det er ihvertfald ikke dyrt 

Anmeld

28. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Er det ikk super dyrt i babysam osv? Jamen vandet gik i går så hvis ikk fødslen går i gang af sig selv bliver jeg sat i gang i dag eller i morgen.

Det er det vel nok, men det er præmatur tøj jo i det hele taget.

Her er nogle billeder jeg tog til en anden her inde, fra kærebørn. Det på billederne er i str 48, men man kan sagtens få mindre størrelser. Der er priser på billederne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2015

Hertz

Snoopy77 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor men Mødrehjælpen har også. Det er ihvertfald ikke dyrt 

Vi har en mødrehjælp her, der må jeg lige sende en veninde ned og kigge. Tak

Anmeld

28. februar 2015

Hertz

MummiT skriver:

Det er det vel nok, men det er præmatur tøj jo i det hele taget.

Her er nogle billeder jeg tog til en anden her inde, fra kærebørn. Det på billederne er i str 48, men man kan sagtens få mindre størrelser. Der er priser på billederne.

Tak, det var alligevel ikk så galt, troede faktisk priserne var det dobbelte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.