Kejsersnit 2,5 uger før termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2015

Christine

Michfich skriver:

Hehe ja man kan jo altid forvente 'det værste' og blive positivt overrasket  tak for svar, så vil jeg forberede mig på at det gør skide ondt den første uge og så må jeg tage det med ro efterfølgende 

Det lyder som.en god plan! Med nr. 2 kunne jeg faktisk gå nogle km den dag han var en uge gammel. Så man kan være virkelig heldig at komme ovenpå hurtigt.

held og lykke! Håber det kommer til at gå super. Og kender godt det med at få dato til ks før man lige regnede med, det er lidt overvældende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2015

Bak

Michfich skriver:

Hejsa! 

Jeg står i den situation at jeg i går, fredag, fik at vide at baby skal fødes ved kejsersnit på mandag pga. manglende fostervand. Vi skulle egentlig bare have bekræftet at han lå forkert og regnede med at få tid til en vending mandag, og ikke ligefrem en fødsel. Så tre uger blev pludselig til tre dage og vi er begge endnu i chok over de ændrede planer. Vi glæder os dog også og jeg vænner mig lige så langsomt til at skulle have kejsersnit - det vigtigste er min lille drengs sundhed 

Men nu er det hele jo ret nyt for mig, så jeg ville bare høre jer piger, som har fået foretaget kejsersnit, om hvor længe det tog jer at komme over? Og hvordan det sådan foregik den følgende tid? Det er nemlig mest tiden efter som bekymrer mig da jeg har lidt svært ved at sidde stille 

Held og lykke med fødslen idag!

Anmeld

2. marts 2015

Bb2015

Bak skriver:

Held og lykke med fødslen idag!

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.