Her er endnu én navnetråd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
12 svar
2 synes godt om
28. februar 2015

Lunae

så tror jeg at vi er rykket lidt nærmere beslutningen om hvorvidt vores lille familie skal beriges med endnu et lille væsen og snakken er landet ved, at det tror vi bestemt at den skal. Dog først om et par år, da jeg har en uddannelse der lige skal gøres færdig.

Vi har derfor også snakket lidt navne, men vi kunne godt tænke os at se hele navnesnakken med nye øjne

så hvilke navne passer til Camille & August, som vores to skønne unger hedder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Lunae skriver:

så tror jeg at vi er rykket lidt nærmere beslutningen om hvorvidt vores lille familie skal beriges med endnu et lille væsen og snakken er landet ved, at det tror vi bestemt at den skal. Dog først om et par år, da jeg har en uddannelse der lige skal gøres færdig.

Vi har derfor også snakket lidt navne, men vi kunne godt tænke os at se hele navnesnakken med nye øjne

Malthe eller Johanne

Anmeld

28. februar 2015

Lunae

sommerbarn<3 skriver:

Malthe eller Johanne

Sikke nogle skønne navne - er vild med dem begge og har haft dem oppe og vende ved vores to andre børn

Anmeld

28. februar 2015

Ciss

Lunae skriver:

Camille og August og ...

Leonore

Juliane

Eliane

Edmund

Ulrik

Bertram

Anmeld

28. februar 2015

vsimonev

Lunae skriver:

Bertram, lukas, silke, ida (:

Anmeld

28. februar 2015

Lunae

Ciss skriver:

Camille og August og ...

Leonore

Juliane

Eliane

Edmund

Ulrik

Bertram

Tak for en masse fine bud. Vi har snakket lidt om Leonora ellers kan jeg faktisk også godt lide Bertram

Anmeld

28. februar 2015

Lunae

vsimonev skriver:

Bertram, lukas, silke, ida (:

Tak for fine bud Lukas er nok lige populært nok for mig. Ida er virkelig sødt 

Anmeld

28. februar 2015

hekran

Johan og Benedicte

Anmeld

1. marts 2015

Lunae

hekran skriver:

Johan og Benedicte

Tak for svar. Det er begge fine navne, men kunne ikke rigtig se det for mig

Anmeld

1. marts 2015

Zenia's mor

Lukas 

Mikas

noa 

Liam

Zenia 

Merle 

Malucca 

Lia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.