Dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2015

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Altså jeg synes bestemt det ligner der er noget.. Men synes du skal kontakte stedet som scannet dig og sige hvad der blev sagt til MD scanning så kan det være de vil kigge en gang mere.. 

Det gør jeg mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Godt nok underligt at hun ikke kan se kønnet til MD. Jeg venter en lillebror, og allerede til NF (13+5) så vi tydeligt noget der lignede en tot med vedhæng. Kønsscanning i uge 15+0 bekræftede det var en dreng, og til MD viste han den stolt frem igen, og der er bestemt inen tvivl om det er en dreng.

Men derudover, så er jeg en skovl til scanningsbilleder, men jeg syntes det ligner en lille dreng, 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

Inger skriver:

Godt nok underligt at hun ikke kan se kønnet til MD. Jeg venter en lillebror, og allerede til NF (13+5) så vi tydeligt noget der lignede en tot med vedhæng. Kønsscanning i uge 15+0 bekræftede det var en dreng, og til MD viste han den stolt frem igen, og der er bestemt inen tvivl om det er en dreng.

Men derudover, så er jeg en skovl til scanningsbilleder, men jeg syntes det ligner en lille dreng, 

tak for svar tror jeg ringer og får en scanning mere.

Anmeld

28. februar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Er disse billeder af en dreng eller pige? 

Der er ikke nogen pung at se, men synes ''skamlæberne'' ser meget store ud?

Uden at være helt 100 så mener jeg, at hende der scannede mig til kønsscanning sagde, hvis det er e  pige er der fire streger og hvis det er en dreng så tre streger. Vil mene der er tre streger på dit sidste billede 

Anmeld

28. februar 2015

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Uden at være helt 100 så mener jeg, at hende der scannede mig til kønsscanning sagde, hvis det er e  pige er der fire streger og hvis det er en dreng så tre streger. Vil mene der er tre streger på dit sidste billede 

Der var tre streger ved min datter, så det passer ikke helt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.