Storesøster-gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.818 visninger
11 svar
12 synes godt om
27. februar 2015

Havfruen

Da jeres børn fik mindre søskende, fik de så en storesøster/bror-gave? Hvis ja, hvad gav I dem?

Min datter på snart 6 år bliver storesøster any day now (termin i lørdags). Og jeg er lige kommet til at tænke på, om hun skal have noget fra os, fordi hun bliver storesøster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

MHB

Havfruen skriver:

Da jeres børn fik mindre søskende, fik de så en storesøster/bror-gave? Hvis ja, hvad gav I dem?

Min datter på snart 6 år bliver storesøster any day now (termin i lørdags). Og jeg er lige kommet til at tænke på, om hun skal have noget fra os, fordi hun bliver storesøster 

Hun får jo en lillesøskende, bedre gave kan man vel ikke få?! Som udgangspunkt er jeg lidt i mod ideen on gaver til søskende, men skal man endelig give noget synes jeg det skal være noget symbolsk legetøj som kan bruges for at underholde når storesøster synes at lillebrøster er lidt træls, altså en malebog, loombands, eller hvad hun er til som kan hygges med alene eller sammen med mor og far

Anmeld

27. februar 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Hvad med en film?? Eller noget i kan hygge jer med når du er bundet til sofaen. 

Anmeld

27. februar 2015

Anitta J

Jeg har købt scrabble junior til min på 6, det tænker jeg nemlig at jeg sagtens ville kunne spille med hende selvom jeg har baby på armen. 

Jeg har iøvrigt termin midt april��

Anmeld

27. februar 2015

Liiine!!

Jeg har kun 1 barn, men jeg kan huske den dag jeg selv blev store søster der fik jeg selv lov til at vælge 1 stk lege tøj i en fætter br butik

Anmeld

27. februar 2015

Valle81

Nej, ingen af vores har fået noget. Min mand og jeg har heller ikke givet hinanden noget��

Kan ikke se grunden. Overraskelsen og overvældelsen over den lille ny er rigeligt i mine øjne��

Anmeld

27. februar 2015

Mutti2

Følger lige med. Har en datter på 7, og termin d. 31 marts. 

Har overvejet det længe. Hvis hun havde været yngre havde det været relevant med en dukke, som hun kunne lege "mor" med 

Har overvejet en form for et symbolsk smykke  Men har ikke fundet det rette endnu  

Anmeld

27. februar 2015

Stumpen

Min datter var knap 3, da hun blev storesøster og hun fik ikke noget.. Jeg har ved begge fødsler selv fået en kæde af min kæreste og disse kæder regner jeg med at pigerne får når de bliver 18...

Anmeld

27. februar 2015

lineog4

Mine har fået hver gang - og det har været gaver der kunne bruges inden for mens mor sad og ammede. Kan faktisk kun huske hvad min mor gav min datter: er rædsel af noget lyserødt plastic til barbi alla et slot og hun elskede det  

Og kan huske Liam fik en rygsæk (skulle han jo nok alligevel have haft med små legeting som vi kunne sidde og kigge på og lege med mens jeg ammede. 

Kan huske nogen gav Dina en barbidukke film og det var også et hit for det første var det første barbifilm nogensinde og for det andet ja så var det vinter og bare fedt at kunne sidde og se film med hende mens jeg sad i sofaen.

Anmeld

27. februar 2015

merethe

Profilbillede for merethe
Havfruen skriver:

Ja min dreng fik den store lego brandstation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.