samsovning og madrasser??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.161 visninger
7 svar
1 synes godt om
27. februar 2015

Sitrani

Hej damer..

Jer der samsover med jeres unger, hvilke madrasser har I...?

Jeg mener, har I én stor, eller todelt? Og hvad med topmadras?

Jeg spørger fordi jeg lige nu ligger i midten af en dobbeltseng med en lille pige på hver side. Én på 3,5 år og én på 4 mdr. Vores dobbeltseng er to alm. madrasser og en blød topmadras ovenpå. Og vores lameller under er buede. Dvs. jeg ligger nede i en fordybning og pigerne bliver jo selvfølgelig "suget" med derned, da jeg jo vejer mere end dem, og madrassen buer ned mod mig. Så vi ligger alle sammen i en klump på midten - kan I sige DÅRLIG SØVN!!!!!!!  TOTALT irriterende at sove sådan.... 

Nogle gode råd til madrasser man sover godt på, når man samsover, og ikke vil ligge SÅ tæt hele natten, som vi gør lige nu..... haha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Nu samsover vi kun noget af natten, men svarer alligevel.

Vi har selv en ret blød(medium, men vildt blød) madras. Der kommer sådan en fordybning hver nat, og må hver morgen rette madras og topmadras. Hos min far var der slet ingen. De har en lettere hård madras, men stadig utrolig blød og lækker at sove på.

så tror I skal have en hård madras(altså bestemt ikke medium) og så en god topmadras. Vores har kostet 20.000 for madrasserne og 5.000 for topmadrassen, min fars er betydeligt billigere, så der er ikke nødvendigvis dyre, der er bedste. 

Jeg ville forhøre mig i en butik med senge(vi købte vores i IDEmøbler)

Anmeld

27. februar 2015

FamilenStorm

Ved ikke om vi samsover, men her har vi en topmadras på.. Den lille på 2 ligger imellem min mand og jeg, den store på 4, fylder EN Del når hun sover, så hun har fået sin egen madras på gulvet, som hun elsker..

Anmeld

27. februar 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Her samsover vi 'kun' halvdelen af natten. 

Vores seng består af en sokkel, så er der vidst en lamelbund og så to madrasser, og ovenpå disse er der to madrasser, en slags rullemadras hvor yderbetrækket der holder sengen sammen er lynet fast på så der ikke kommer det hul du nævner. Og ovenpå er der en topmadras. 

Der kan slet ikke komme det hul i midten, så det er ligemeget hvor i sengen man sover.

Kan klart anbefale sådan en seng. Den er købt i Idé møbler og hedder noget med "svane" 

Anmeld

27. februar 2015

Sitrani

Migogmymy skriver:

Her samsover vi 'kun' halvdelen af natten. 

Vores seng består af en sokkel, så er der vidst en lamelbund og så to madrasser, og ovenpå disse er der to madrasser, en slags rullemadras hvor yderbetrækket der holder sengen sammen er lynet fast på så der ikke kommer det hul du nævner. Og ovenpå er der en topmadras. 

Der kan slet ikke komme det hul i midten, så det er ligemeget hvor i sengen man sover.

Kan klart anbefale sådan en seng. Den er købt i Idé møbler og hedder noget med "svane" 

Okay smart.... svane er vidst et dyrt mærke, ik??? Eller også tænker jeg på svane køkkener.... haha..

Anmeld

27. februar 2015

Chrissi_lgh@hotmail.com

Sitrani skriver:

Okay smart.... svane er vidst et dyrt mærke, ik??? Eller også tænker jeg på svane køkkener.... haha..

Tror at det er sådan en mellemting.

mener han gav 9000-10.000 for 3,5 år siden. Dog var det vidst halv pris ��

Anmeld

27. februar 2015

esiuol22

Sitrani skriver:

Hej damer..

Jer der samsover med jeres unger, hvilke madrasser har I...?

Jeg mener, har I én stor, eller todelt? Og hvad med topmadras?

Jeg spørger fordi jeg lige nu ligger i midten af en dobbeltseng med en lille pige på hver side. Én på 3,5 år og én på 4 mdr. Vores dobbeltseng er to alm. madrasser og en blød topmadras ovenpå. Og vores lameller under er buede. Dvs. jeg ligger nede i en fordybning og pigerne bliver jo selvfølgelig "suget" med derned, da jeg jo vejer mere end dem, og madrassen buer ned mod mig. Så vi ligger alle sammen i en klump på midten - kan I sige DÅRLIG SØVN!!!!!!!  TOTALT irriterende at sove sådan.... 

Nogle gode råd til madrasser man sover godt på, når man samsover, og ikke vil ligge SÅ tæt hele natten, som vi gør lige nu..... haha...

Hvis der er plads til det ville jeg købe en ekstra enkelt seng  så tre på stribe

Anmeld

27. februar 2015

Sitrani

esiuol22 skriver:

Hvis der er plads til det ville jeg købe en ekstra enkelt seng  så tre på stribe

Det var en god idé. .. men vi har desværre et for lille soveværelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.