Hey alle.
det er godt nok laaaang tid siden jeg har lavet et indlæg her!
Men jeg har brug for lidt råd...
jeg har en datter på 4,5 og 2,5.
Den mindste af mine piger har fra dag 1 i vuggestuen været meget ked når hun blevet afleveret. Og græder næsten hver gang jeg skal gå i perioder kan det være værre end andre dage og nogle dage er hun selvfølgelig også glad. Men vi er nu igen kommet til en så slem periode, at jeg er nød til at hente hende tidligt hver dag, fordi hun er så ked af det at personalet ike kan trøste hende og hun kalder hele tiden på mig.
vi har prøvet alt, både at have noget trygt med hjemmefra, at jeg bliver lidt før jeg går. Samt at sige bestemt farvel. Alle de metoder som har virket på andre børn. Vi er faktisk nåede der hvor vuggestuen rent faktisk har meldt ud at de ikke ved hvad de skal gøre mere. Så der indkaldes til samtale.
Vi har idag luftet tanken og børne psykolog, men ved ikke om hun er for ung? Det er lidt svært at finde noget på nettet om det. Er der nogle der har erfaringer med dette?
hun er også meget syg, altså med feber og virusser, det er ofte hun bliver syg også selvom hun er på antibiotika. Hun har været i et forløb på en børne klinik, og de har lavet diverse test og prøver og kan intet finde på hende. Og mener at det er noget hun vokser fra. Men det er hvert måned hun er syg med noget, i vintertiden kan det være hver uge...
Hun er ellers en normal glad pige herhjemme og hænger ikke på mig, men har det klart bedst hvis jeg er hjemme, hvilket jeg jo ikke altid kan være.
håber der er nogle med lidt erfaring at dele...
Anmeld