Tatoveret arm - kvinde - ideer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.001 visninger
10 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg vil så gerne have lavet tatoveringer op og ned, ad den ene arm, men jeg er fuldstændig tom for ideer. 

Jeg tænker der må gerne være billeder af mine børn, lidt tekster/citater/filosofier, mv.

Hvad har i?? Og hvorfor? 

Vis vis, da jeg er gravid er der lidt tænketid endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

vsimonev

Anonym skriver:

Jeg vil så gerne have lavet tatoveringer op og ned, ad den ene arm, men jeg er fuldstændig tom for ideer. 

Jeg tænker der må gerne være billeder af mine børn, lidt tekster/citater/filosofier, mv.

Hvad har i?? Og hvorfor? 

Har denne her som symboliserer min kærlighed til dyr og min kommende uddannelse som dyrepasser.. på mit skulderblad står der en tekst om min far som lød så godt så det endte på gravstenen (:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. februar 2015

Karina1

Jeg har min søns navn og to små hjerter, som er en "søster tatovering" som jeg har med min lillesøster de er på min underarm,  så der er fint plads til flere navne  

Anmeld

27. februar 2015

Louisejulia

Jeg har disse to tatoveringer ��

en med min datter og en til mine søskende og far, hvor svalerne symbolisere dem og jeg.. Jeg har 6 søskende 

Anmeld

27. februar 2015

Mama85

Anonym skriver:

Hvad har i?? Og hvorfor? 

Hvis du er blank, så ville jeg foreslå at du venter med at få tatoveringerne lavet, selvfølgelig er det rart med lidt inspiration, men det er din arm som du skal leve med, forhåbentligt resten af dine dage..

Anmeld

27. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mama85 skriver:

Hvis du er blank, så ville jeg foreslå at du venter med at få tatoveringerne lavet, selvfølgelig er det rart med lidt inspiration, men det er din arm som du skal leve med, forhåbentligt resten af dine dage..

Jeg er helt enig! 

Lad nu være med at få knaldet et eller andet på huden, som du så fortryder om 5 år. 

Inspirationen skal nok komme.

Anmeld

27. februar 2015

Anonym

Jeg har mange. 

Tekst rundt om låret, tekst langs låret, et kors bag øret, et hjerte indeni øret, skrift bag øret, et 7tal på fingeren, skrift langs hånden og skrift på fingeren.

her er lidt af dem

Anmeld

27. februar 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

nu det ikke min første tatovering, og jeg vil meget gerne se inspiration, og se hvad andre har

Anmeld

28. februar 2015

Mama85

Anonym skriver:

nu det ikke min første tatovering, og jeg vil meget gerne se inspiration, og se hvad andre har

Rådet gælder om det er første, anden, tyvende, eller sidste 

Anmeld

28. februar 2015

Mama85

ES90 skriver:

Jeg er helt enig! 

Lad nu være med at få knaldet et eller andet på huden, som du så fortryder om 5 år. 

Inspirationen skal nok komme.

Præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.