Graviditet efter kirurgisk abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

961 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. februar 2015

Prinsessens'Mor<3

Hej jeg fik i mandags en kirurgisk abort i 12 uge pga  det ikke var et levedygtigt barn..

Fik afvide vi skulle vente 2 cykluser før vi prøvede igen..

MEN vi har prøvet 1 års tid, og jeg har en meget uregelmæssig menstruation,  min cyklus vare alt mellem 40-80 dage ca.. jeg har ikke lyst til og vente flere måneder før jeg kan prøve igen, og jeg kan slet ikke overskue tanken om der måske skal gå endnu et år før vi måske bliver gravide igen..

Kan jeg gøre noget ved min cyklus? Kan lægen?

Det skal siges jeg er overvægtig,  og har også tænkt mig at gøre noget ved det og forkusere på det lidt i håb om en hurtigere graviditet..

Men er der noget jeg kan gøre, nogle piller nogle vitaminer, eller andet der kan hjælpe mig?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Prinsessens'Mor<3

26. februar 2015

Rockertand

Prinsessens'Mor<3 skriver:

Hej jeg fik i mandags en kirurgisk abort i 12 uge pga  det ikke var et levedygtigt barn..

Fik afvide vi skulle vente 2 cykluser før vi prøvede igen..

MEN vi har prøvet 1 års tid, og jeg har en meget uregelmæssig menstruation,  min cyklus vare alt mellem 40-80 dage ca.. jeg har ikke lyst til og vente flere måneder før jeg kan prøve igen, og jeg kan slet ikke overskue tanken om der måske skal gå endnu et år før vi måske bliver gravide igen..

Kan jeg gøre noget ved min cyklus? Kan lægen?

Det skal siges jeg er overvægtig,  og har også tænkt mig at gøre noget ved det og forkusere på det lidt i håb om en hurtigere graviditet..

Men er der noget jeg kan gøre, nogle piller nogle vitaminer, eller andet der kan hjælpe mig?

På forhånd tak

Jeg tror, at det vil være rigtigt godt for dig at fokusere på vægttab, og jeg tror også, at der er noget terapeutisk i, at du selv gør noget i stedet for at blive hjulpet af andre.

Anmeld

26. februar 2015

Prinsessens'Mor<3

Rockertand skriver:

Jeg tror, at det vil være rigtigt godt for dig at fokusere på vægttab, og jeg tror også, at der er noget terapeutisk i, at du selv gør noget i stedet for at blive hjulpet af andre.

terapeutisk? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.