Kan det virkelig passe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
7 svar
3 synes godt om
26. februar 2015

Anitta J

at denne stol til trip trap stolen ikke koster mere end dette? Har lige fundet den inde på kære børn's hjemme side 

Synes at hver opslag der kommer på Facebook og div. Salgssider med dem bliver de solgt til alt mellem 5-700,- og så de endda brugt! Så forstår jeg ikke hvorfor de bliver revet væk når de er til salg. 

Nå men lige et spørgsmål

jeg har termin i april, hvornår ville jeg komme til at have brug for denne indsats? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2015

Miss BananaHammock

at denne stol til trip trap stolen ikke koster mere end dette? Har lige fundet den inde på kære børn's hjemme side 

Synes at hver opslag der kommer på Facebook og div. Salgssider med dem bliver de solgt til alt mellem 5-700,- og så de endda brugt! Så forstår jeg ikke hvorfor de bliver revet væk når de er til salg. 

Nå men lige et spørgsmål

jeg har termin i april, hvornår ville jeg komme til at have brug for denne indsats? 

Prisen fra ny er rigtig. Men mener måske den er sat ned fornyelig?

Jeg har selv lige købt en brugt for 350kr og ville ikke give meget mere, da de ikke koster mere fra ny. 

Vi brugte den fra omkring 4mdr med vores den ældste mener jeg. Det var nu mest fordi jeg lånte den af en veninde og derfor først fik den der. Men tænker de sagtens kan bruges lidt før. Barnet ligger jo med ligesom i en alm. skråstol. 

Anmeld

26. februar 2015

Happiness

Du kan jo bruge den som nyfødt. Men når det er sagt, har vi aldrig brugt den (vi har så heller ikke haft den). Begge vores unger har ligget på et legetæppe mens vi spiste, eller sovet En sjælen gang imellem har vi haft dem i armene. Men ikke nok til vi ville invistere så mange penge på en ekstra dims til tripp trapp stolen

Og jo det passer. Sidste jul var den på tilbud til 500kr rigtig mange steder, og alligevel ville folk have 4-600kr for deres brugte Det er blevet "in" at købe brugt, så priserne er steget.  

Anmeld

26. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det passer nok rigtigt nok at indsatsen koster de 700kr. Hvis du køber selve stolen brugt så husk at de gamle modeller ikke passer med de nye bøjler og indsatser.

vi har nomi stolen herhjemme og brugte babydelen fra hun var omkring 9-10 uger, måske lidt før. Sådan af korte omgange. Fx ude i køkkenet mv. Så satte jeg hende der i, i nogle minutter ad gangen. Vi havde problemer fra start med at hun ikke ville ligge alene, så der var den rigtig god da jeg fik forstoppelse og måtte sidde 5 minutter på toilettet. Så satte jeg hende foran mig i den(spændt fast self) og kunne så underholde hende.

for os har babyindsatsen været uundværlig

Anmeld

26. februar 2015

Mama85

Prisen er blevet sat ned fornyeligt, til det hvad det har kostet når det var på tilbud, så den er god nok 

Anmeld

26. februar 2015

LinLin

SDD skriver:

Det passer nok rigtigt nok at indsatsen koster de 700kr. Hvis du køber selve stolen brugt så husk at de gamle modeller ikke passer med de nye bøjler og indsatser.

vi har nomi stolen herhjemme og brugte babydelen fra hun var omkring 9-10 uger, måske lidt før. Sådan af korte omgange. Fx ude i køkkenet mv. Så satte jeg hende der i, i nogle minutter ad gangen. Vi havde problemer fra start med at hun ikke ville ligge alene, så der var den rigtig god da jeg fik forstoppelse og måtte sidde 5 minutter på toilettet. Så satte jeg hende foran mig i den(spændt fast self) og kunne så underholde hende.

for os har babyindsatsen været uundværlig

Det skal vist være ret gamle stole (mener det er fra før 2003) vores fra 2006 passer de i hvert fald til!

TS: Vi har sådan en stol! Jeg købte den brugt for 400 kr sidste år. Vi har brugt den indimellem fxnår jeg har været alene med drengene og vi skulle spise - så har Lia kunnet være med til bords istedet for at ligge nede på gulvet. Hun er 4 mdr nu og jeg tænker den også er god når hun om 1-2 mdr skal prøve at spise grød/mos 

Anmeld

26. februar 2015

Anitta J

Wow er godt nok chokeret over at man så vælger at købe brugt til næste det samme som de koster fra ny 

min stol er tilbage fra da min datter var lille, fik hende i 08 så håber da den kan passe på der 

jeg er alene så tænker at den nok vil være til stor hjælp både ved aftensmad men også når jeg skal i bad osv. Ser ihvertfald ud til at mange har været glade for jeres 

tak for input

Anmeld

26. februar 2015

Signe-bine

Min datter havde vi først i indsatsen fra 4 mdr, men ville ØNSKE vi havde haft den fra start. Min datter fandt sig ikke i at ligge på et tæppe på gulvet eller lignende når mor spiste, nej hun skulle være på mors arm og holde øje med hvad der foregik ved bordet. Så jeg glæder mig til at bruge indsatsen fra start når min næste datter kommer til verden om 3 mdr!

Det med pris ved jeg ikke noget om, vi fik vores fra ny i dåbsgave, og jeg ser heldigvis ikke alle de Facebook opslag med reklamer eller ting folk deler :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.