Hejsa..
Mikkel går til fyseterapi to gange i ugen.. Og de første gange han var til det, blev der optaget på video, alle de øvelser hun lavede med ham osv. Der er et bånd på ca 1½ time med ham.. (det blev optaget, så hun kunne kigge på det bag efter, og se om hun kunne finde bedre øvelser til ham osv)
Men i dag ber hun mig så udfylde et skema, men hans navn, adresse, søskende osv. og en masse spørgsmål om fødslen osv.. og en af spørgsmålene var så om jeg ville tillade at hun bruger Mikkels video, til at vise andre??? Det skrev jeg nej til.. hvorefter hun så spørger mig om jeg mener det... (?) øh.. ja det gjorde jeg, ellers havde jeg jo ikke skrevet det...8(
Det udløste så en lang snak om hvorfor jeg ikke ville tillade det.. Tja, der er mange grunde til at jeg ikke vil det, blandt andet at jeg ikke synes han skal "udstilles" (eller hvad man nu kan kalde det) jeg synes ikke at alle mulige andre skal se og vide at han ikke er helt så god motorisk som han burde være..:( Jeg lovede at tænke over det til på torsdag, hvor vi skal der hend igen..
Men jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg skulle gå med til at vise det til andre. For mig er de optagelser personlige og kun lavet med et formål: til at hjælpe Mikkel..(L)
Men jeg ved self. også godt at der er andre forældre der vil have glæde af at se at deres barn ikke er alene om at have de problemer..
Men jeg har bare ikke set eller blevet tilbudt at se en video med andre børn, så jeg forstår ikke helt hvorfor Mikkel så skal vises til andre. Er det egoistisk.(?)
Hvad skal jeg svare på torsdag, når vi skal der hend igen??? Gode råd søges...
Knus fra Camilla.
Anmeld