Er det her paradentose??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.883 visninger
11 svar
2 synes godt om
25. februar 2015

Anonym trådstarter

Har ikke været til tandlægen i flere år... Det startede egentligt med at jeg glemte en tid og fik aldrig en indkaldelse igen...

derefter synes jeg ikke der var råd, og blev bange for at gå der ned for at få skæld ud for ikke at komme...

det er så blevet værre og værre, vi har i familien stærke tænder så regnerikke med mange huller osv... Men det her er mit store problem... Har besluttet mig for at nu skal det være, men frygter stadig at få skæld ud over at have trukket den og at det hele er totalt håbløst nu og tænderne skal ud eller spdan noget...

vil i tro at det her er paradentose? Der er intet at se på bagsiden af tænderne, og de bløder ikke eller noget...

Ved egentligt godt, at det nok er det, men vil lige høre hvad jeg kan forvente...

Nogen der kender til behandling osv? Kan læse mig til lidt priser på nettet, men synes det er noget forvirrende...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

esioul

Anonym skriver:

Har ikke været til tandlægen i flere år... Det startede egentligt med at jeg glemte en tid og fik aldrig en indkaldelse igen...

derefter synes jeg ikke der var råd, og blev bange for at gå der ned for at få skæld ud for ikke at komme...

det er så blevet værre og værre, vi har i familien stærke tænder så regnerikke med mange huller osv... Men det her er mit store problem... Har besluttet mig for at nu skal det være, men frygter stadig at få skæld ud over at have trukket den og at det hele er totalt håbløst nu og tænderne skal ud eller spdan noget...

vil i tro at det her er paradentose? Der er intet at se på bagsiden af tænderne, og de bløder ikke eller noget...

Ved egentligt godt, at det nok er det, men vil lige høre hvad jeg kan forvente...

Nogen der kender til behandling osv? Kan læse mig til lidt priser på nettet, men synes det er noget forvirrende...

synes det ligner tandsten

Anmeld

25. februar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Det ligner en noget slem omgang tandsten som de nok fjerner.

Og bare rolig, din tandlæge skælder dig ikke ud, du er hans indkomst 

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Hvis det var paradentose havde du tabt tænderne (: 

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

synes det ligner tandsten

Mener du det?? Håber virkeligt du har ret, har har jeg gået i LAAANG tid og frygtet at de snart røg ud eller skulle hives ud eller noget...

tror næsten jeg tør bestille en tid hvis det bare er det

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Det ligner en noget slem omgang tandsten som de nok fjerner.

Og bare rolig, din tandlæge skælder dig ikke ud, du er hans indkomst 

Puh hvor jeg håber du har ret... Har gået og frygtet det værste...

ved godt jeg ikke får skæld ud skæld ud, men hader at få kommentarer om hvis jeg har gjort noget dumt... Tænk hvis hun sagde "dette kunne havde været undgået hvis du kom før" eller "det er derfor man skal komme en gang om året" eller sådan... Ville ikke ane hvad jeg skulle svare

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Hvis det var paradentose havde du tabt tænderne (: 

Frygter også de ryger, må jeg indrømme...

men de sidder hverken løst eller noget... Har indtil videre kun tabt dem i slemme drømme

håber du har ret i at det ikke er det 

Anmeld

26. februar 2015

2babygirls

Anonym skriver:

Puh hvor jeg håber du har ret... Har gået og frygtet det værste...

ved godt jeg ikke får skæld ud skæld ud, men hader at få kommentarer om hvis jeg har gjort noget dumt... Tænk hvis hun sagde "dette kunne havde været undgået hvis du kom før" eller "det er derfor man skal komme en gang om året" eller sådan... Ville ikke ane hvad jeg skulle svare

Så siger du bare at du har bare ikke kunnet finde tiden til det, plus du er lidt bange for tandlæge stolen, så tager de ekstra godt af dig!!

Anmeld

26. februar 2015

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Min far havde ikk været til tandlægen siden han var 18 .. Han gik til tandlægen da han var 48 altså sidste år .. Han blev ikk skældt ud eller noget hehe .. Så tag du bare roligt afsted  

jeg tager selv til tandlæge 1 gang om året .. Det koster mig 467kr at få renset tænder .. Nogen 400 mere hvis de også skal have billeder .. Hvis man holder det er det ikk så dyrt  

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Så siger du bare at du har bare ikke kunnet finde tiden til det, plus du er lidt bange for tandlæge stolen, så tager de ekstra godt af dig!!

Det må jeg gøre... Har en lang fortid med bøjler og konstant hiven og flåen i mine tænder så er sku lidt nervøst anlagt med det... 

Jeg tager min kæreste med i hånden så går det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.