Behovsdato for vuggestueplads??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.047 visninger
13 svar
6 synes godt om
25. februar 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er igang med at søge om vuggestueplads til min søn. Han er dog kun 3 uger men desto hurtigere jo bedre. Jeg skal starte på arbejde igen D. 4/-16. 

Men nu skal jeg finde en behovsdato for hvornår min søn skal starte. Men er det fra den dag jeg begynder på arbejde igen eller før for at være sikker på at der tid til at køre ham ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

pernille.23

Det er den dag hvor du mener han skal starte, jeg havde skrevet jeg havde brug for plads 1/8 og jeg skulle starte arb 20/8.. Så jeg havde ca 14 dage til indkøring.

Anmeld

25. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
pernille.23 skriver:

Det er den dag hvor du mener han skal starte, jeg havde skrevet jeg havde brug for plads 1/8 og jeg skulle starte arb 20/8.. Så jeg havde ca 14 dage til indkøring.

Ok. Så du har selv regnet indkøring med?? Hvornår fik du så pladsen til dit barn?

Anmeld

25. februar 2015

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er igang med at søge om vuggestueplads til min søn. Han er dog kun 3 uger men desto hurtigere jo bedre. Jeg skal starte på arbejde igen D. 4/-16. 

Men nu skal jeg finde en behovsdato for hvornår min søn skal starte. Men er det fra den dag jeg begynder på arbejde igen eller før for at være sikker på at der tid til at køre ham ind?

Før. Det er dig der skal tage hensyn til indkøring. Jeg ville nok sætte 14 dage af for at være helt sikker.

Anmeld

25. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Før. Det er dig der skal tage hensyn til indkøring. Jeg ville nok sætte 14 dage af for at være helt sikker.

Ok. Tak for svar.  Så bliver det engang i december.... Men man kan jo godt risikere at få en plads noget tidligere end man har ønsket ikke?

Anmeld

25. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Øv altså  December er en dum måned pga. juleferie lukket i vuggestue.... Hmm... Jeg tænker at søge fra d. 1/12-15. Hvis det skal være 14 dage inden bliver det lige i julen og det duer nok ikke.

Anmeld

25. februar 2015

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Tak for svar.  Så bliver det engang i december.... Men man kan jo godt risikere at få en plads noget tidligere end man har ønsket ikke?

Jeg aner ikke om man må blive tilbudt en plads før behovsdato. Det tænker jeg umiddelbart ikke, men jeg bor i København og der er det ikke aktuelt at en plads vil være ledig før behovsdato. 

Anmeld

25. februar 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Jeg aner ikke om man må blive tilbudt en plads før behovsdato. Det tænker jeg umiddelbart ikke, men jeg bor i København og der er det ikke aktuelt at en plads vil være ledig før behovsdato. 

Ok. Datoen bliver D. 1/12-15 tænker jeg selvom jeg er ret træt af at han skal starte i december. Dum, dum måned 

Anmeld

25. februar 2015

pernille.23

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Så du har selv regnet indkøring med?? Hvornår fik du så pladsen til dit barn?

Jeg fik den 1/8, der er pladsgarenti når man skriver dem op inden de fylder 2 mdr( mener jeg)

Anmeld

25. februar 2015

pernille.23

Omsorgsgiver skriver:

Ok. Datoen bliver D. 1/12-15 tænker jeg selvom jeg er ret træt af at han skal starte i december. Dum, dum måned 

Du kan jo også vælge at starte i nov, også give korte dage.. Jeg ville også sys at dec var en dum måned, netop fordi i får 3 uger også ferie, også kan det godt virke som om man starter forfra alt afhængig af barnet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.