Pladsanvisningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
9 svar
2 synes godt om
25. februar 2015

Anonym trådstarter

Halløj

Sagen er den at min datter har tilbud plads 1/6.... jeg skal takke ja/nej nu her... men jeg har glemt at ændre behovsdato til 1/7.....

Kan jeg det nu eller har det betydning for den pågældende plads? Jeg ved endnu ikke noget om åbningstider mm da Pladsanvisningen har lukket dd...

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Halløj

Sagen er den at min datter har tilbud plads 1/6.... jeg skal takke ja/nej nu her... men jeg har glemt at ændre behovsdato til 1/7.....

Kan jeg det nu eller har det betydning for den pågældende plads? Jeg ved endnu ikke noget om åbningstider mm da Pladsanvisningen har lukket dd...

Tak for svar

Hvis du har fået tilbudt en plads du gerne vil have så kan du bare sige ja tak - at du så aftaler med vs/dp at hun først starter 1/7 - det kan ingen blande sig i. 

Anmeld

25. februar 2015

sulo

Anonym skriver:

Halløj

Tak for svar

Synes du skal ringe til pladsanvisningen, mon ikke du kan få lavet det om til 1/7

Anmeld

25. februar 2015

Sprit25

sulo skriver:

Synes du skal ringe til pladsanvisningen, mon ikke du kan få lavet det om til 1/7

Synes jeg også. Der sidder måske nogen og virkelig godt kunne bruge den plads fra 1/6...

Anmeld

25. februar 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Halløj

Tak for svar

Du kan sige ja tak til 1/6 men så skal du jo også betale for den ekstra måned. Ellers kan du ringe derind og ændre behovsdato. Vi ændrede behovsdatoen til 2 måneder senere og det var ingen problem, fik så bare tilbudt en plads i en anden (og bedre, heldigvis) vuggestue. 

Anmeld

25. februar 2015

Abracadabra

Sprit25 skriver:

Synes jeg også. Der sidder måske nogen og virkelig godt kunne bruge den plads fra 1/6...

Det er så bare ikke sikkert, at der er en plads en måned senere. Pladsen bliver jo ledig 1/6, og hvis en anden får den, så skal I måske vente nogle måneder eller få i en anden vuggestue. 

Det kommer an på situationen - i København skal man ikke lade en god plads gå, måske ser det anderledes ud andre steder. 

Anmeld

25. februar 2015

Anonym trådstarter

Nu har jeg ingen information fået om sted åbningstider mm så ved ikke om det passer. ...

Har ikke lyst til at holde en plads andre kan bruge men har heller ikke lyst til at miste min anciennitet. ...

Åh altså ville ønske at jeg ikke var så glemsom. .. . Skide depression som har indtaget 1. Salen.....

Anmeld

25. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg havde glemt at ændre at jeg skulle flytte og derfor skulle bruge en plads i den anden ende af byen. Jeg ringede ind til pladsanvisningen og fik det ændret og fik endda tilbudt en plads (og accepteret) med det samme. 

Så jeg synes du skal ringe der ind

Anmeld

25. februar 2015

Sprit25

Abracadabra skriver:

Det er så bare ikke sikkert, at der er en plads en måned senere. Pladsen bliver jo ledig 1/6, og hvis en anden får den, så skal I måske vente nogle måneder eller få i en anden vuggestue. 

Det kommer an på situationen - i København skal man ikke lade en god plads gå, måske ser det anderledes ud andre steder. 

Netop derfor jeg synes hun skal ringe ind og spørge om hvis hun takker nej hvordan det så ser ud med plads til 1/7 netop hvis de så siger: det kommer ikke til at ske jamen så tag pladsen pr 1/6

Anmeld

25. februar 2015

modesty

Halløj

Tak for svar

Det kommer meget an på hvilken kommune du bor i, om du bare kan få rykket behovsdato en måned. Hvis det er i København, vil det slet ikke være en mulighed.

Men du kan jo bare sige ja til d. 1/6 og så betale for den første måned uden at hun går der. Pædagogerne vil sikkert synes det er skønt med lidt ekstra overskud i den måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.