?? Hjælp piger ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
10 svar
1 synes godt om
24. februar 2015

Anonym trådstarter

Min lille søn på seks uger, driver mig efterhånden til vanvid!! (Jeg elsker ham over alt på jorden!!)

men han skriger 11 timer i døgnet, og gylper i så ekstreme mængder at sundhedspæejesken sagde hun aldrig havde set noget lignede, 36 bodyer, 41 stofbleer, 3 madrasser, 4 dyner på TO dage er SMURT ind i gylp!! Og så skriger han hjerteskærende i så mange timer i streg stort set ..

jeg har efterhånden lyst til at kaste ham ud af vinduet, jeg har jo også 5 andre børn og ta mig af, madlavning, badning af børn, putning, oprydning, madpakker, indkøb, afl og hente de 5 andre,  osvosvosv!! Nøøøj jeg sys det er HÅRDT! Jeg husker efterhånden ikke hvornår jeg sidst har været i bad, og husker efterhånden heller ikke hvornår jeg sidst har spist, og hjemmet SEJLER, og vasketøjet ligger i kææææmpe dynger!

jeg sidder dagen lang med ham i armene, og når ikke en skid overhoved fordi så snart han ligger selv skriger han i løbet af få min.. Jeg har konstant hovedpine, ondt i maven, ingen appetit eller noget..

hvornår går det over??

det er jo også synd for knægten, det her /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Klumpe-dumpe

Jeg synes da du skal få ham undersøgt for refluks - mærkeligt at din sp ikke har nævnt det. 

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Jeg synes da du skal få ham undersøgt for refluks - mærkeligt at din sp ikke har nævnt det. 

Det er det ikke siger hun, hun har nævnt en anden sygedom (et eller andet med p?) husker ikke navnet.. 

Anmeld

24. februar 2015

Flomse

Åååh stakkels dig, det lyder jo sindssyge hårdt. Er baby tjekket for refuks?  

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Abrazos skriver:

Åååh stakkels dig, det lyder jo sindssyge hårdt. Er baby tjekket for refuks?  

Rigtig rigtig rigtig hårdt /:.

det siger Sundhedsplejesken det ikke er i de mængder

Anmeld

24. februar 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det er det ikke siger hun, hun har nævnt en anden sygedom (et eller andet med p?) husker ikke navnet.. 

Men har hun så ikke henvist baby videre til læger? 

Med den mængde baby gylper, lyder det ikke til at han får nok ernæring. 

Og så undre det mig, at hun kan konkludere han ikke har refluks, da hun jo ikke kan se hvordan hans lukkemuskel arbejder. 

Anmeld

24. februar 2015

Cassiopeia

Jeg ville ringe til vagtlægen, det lyder jo som enorme mængder han gylper op.

Syntes også det lyder underligt at sundhedsplejersken ikke har henvist jer til lægen

Anmeld

24. februar 2015

Stjerneskud84

Jeg vil bestemt få det undersøgt.. Så fået ringet til lægen.. 

Anmeld

24. februar 2015

TrineMine86

Anonym skriver:

Min lille søn på seks uger, driver mig efterhånden til vanvid!! (Jeg elsker ham over alt på jorden!!)

men han skriger 11 timer i døgnet, og gylper i så ekstreme mængder at sundhedspæejesken sagde hun aldrig havde set noget lignede, 36 bodyer, 41 stofbleer, 3 madrasser, 4 dyner på TO dage er SMURT ind i gylp!! Og så skriger han hjerteskærende i så mange timer i streg stort set ..

jeg har efterhånden lyst til at kaste ham ud af vinduet, jeg har jo også 5 andre børn og ta mig af, madlavning, badning af børn, putning, oprydning, madpakker, indkøb, afl og hente de 5 andre,  osvosvosv!! Nøøøj jeg sys det er HÅRDT! Jeg husker efterhånden ikke hvornår jeg sidst har været i bad, og husker efterhånden heller ikke hvornår jeg sidst har spist, og hjemmet SEJLER, og vasketøjet ligger i kææææmpe dynger!

jeg sidder dagen lang med ham i armene, og når ikke en skid overhoved fordi så snart han ligger selv skriger han i løbet af få min.. Jeg har konstant hovedpine, ondt i maven, ingen appetit eller noget..

hvornår går det over??

det er jo også synd for knægten, det her /:

Lyder som min søn der havde refluks, ret smertefuldt for ham, da mavesyre kom i spiserøret, medicin hjalp ret godt, få ham undersøgt for det 

Anmeld

24. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Har du været forbi lægen med ham? 

Ellers tænker jeg du må bruge dit netværk så du kan få et bad/sovet en time eller hvad det nu måtte være? 

Har du en slynge/vikle? Så får du i det mindste frie hænder så du ordne lidt praktisk samtidig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.