36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
3 svar
7 synes godt om
24. februar 2015

Bb2015

Kroppen er efterhånden meget tynget af den ekstra vægt og både bækken og ryg er ømt, men jo større han bliver, jo tættere er vi jo på fødslen! Det er jo lige om lidt  Her er jeg +11 kg.

Hos jordemoderen i onsdags blev hun i tvivl om, hvordan han ligger, så vi skal til scanning på fredag, hvor vi finder ud af om man skal forsøge at vende ham (og om det kan ende i kejsersnit) eller om alt er som det skal være. Så det er vi godt nok spændt på! Skal også til jordemoder i morgen formiddag, så er spændt på hvordan hun mener, han ligger (to forskellige jordemødre sidste onsdag og denne). 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Aprilbaby2015

Michfich skriver:

Kroppen er efterhånden meget tynget af den ekstra vægt og både bækken og ryg er ømt, men jo større han bliver, jo tættere er vi jo på fødslen! Det er jo lige om lidt  Her er jeg +11 kg.

Hos jordemoderen i onsdags blev hun i tvivl om, hvordan han ligger, så vi skal til scanning på fredag, hvor vi finder ud af om man skal forsøge at vende ham (og om det kan ende i kejsersnit) eller om alt er som det skal være. Så det er vi godt nok spændt på! Skal også til jordemoder i morgen formiddag, så er spændt på hvordan hun mener, han ligger (to forskellige jordemødre sidste onsdag og denne). 

Nej hvor er den fin.!  

Håber han ligger nogenlunde. 

Hvorfor har du haft forskellige jordermødre? 

Anmeld

24. februar 2015

Bb2015

Minapril2015 skriver:

Nej hvor er den fin.!  

Håber han ligger nogenlunde. 

Hvorfor har du haft forskellige jordermødre? 

Tak! Håber jeg godt nok også! 

Jeg har faktisk været ved tre fordi min 'faste' jordemoder ikke var der første gang hvor jeg kom ind til en anden og i sidste uge var min jordemoder på ferie, så jeg fik en anden. 

Anmeld

25. februar 2015

Aprilbaby2015

Michfich skriver:

Tak! Håber jeg godt nok også! 

Jeg har faktisk været ved tre fordi min 'faste' jordemoder ikke var der første gang hvor jeg kom ind til en anden og i sidste uge var min jordemoder på ferie, så jeg fik en anden. 

Når på den måde. Jeg har heller ikke haft fast Jordermorder på endnu  Skal til 3 samtale snart så må vi se hvem jeg får denne gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.