tillykke til Jeppe og Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2009

82Miraklet

Stort Tillykke med dagen håber den bliver som I ønsker det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Heidi.

HIP HIP HURRA......................

Anmeld

30. august 2009

Munder

Stort tillykke begge to. Håber I får en fantastisk dag

Anmeld

30. august 2009

g.seerup

stort tillykke med fødselsdagen

Anmeld

30. august 2009

3rollinger

Stort tillykke med dagen I to skoenne knaegte.

Haaber I faar en rigtig god dag.

Knus
Trine

Anmeld

30. august 2009

Stumpen

Der skal også lyde et...nej to store tillykker herfra.. Qnus...

Anmeld

30. august 2009

Heidi B

1000 tak tøser....
Vi har haft en lidt hård weekend, men drengene ligger i deres senge nu og læser deres nye bøger...
Igår havde vi venner og familie på besøg... 10 børn og 13 voksne.... og det gik bare rigtig godt.... De fik masser af gode gaver og de legede hele dagen og kom først i seng kl. 22... Ingen problemer...
De sov til halv ni... Dejligt... men så fik vi travlt, for noget af mødregruppen skulle kommer halv ti....
Heldigvis var de lidt forsinkede, så alle mand nåede morgenmaden og et bad inden der kom gæster igen....
Det har været mere roligt for de voksne idag, men drengene har virkelig nydt det... De er begyndt at få mere glæde af hiannden, og jeg håber vi kan holde kontakten fremover....
Mange gode gaver og lagkage to dage i træk, det er noget der falder i god jord, og Mikkel spurgte inden han skulle i seng hvem der kommer med gaver imorgen????
Rent faktisk har de ikke fået fra os endnu...., synes de fik så meget igår som de legede med i morges, og der har bare været knald på idag, så de får dem imorgen!!!

Nå vil smide mig på fifaen og se en film med min mand, vi har nemlig ferie i denne uge....

Knuz Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.