Bruger sut i Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Carina:-) skriver:

Tænker der er en der keder sig med nogen af de indlæg der kommer herinde indimellem - også den med babyen der var blevet tabt i et akvarie og nu var så besat at han spiste fiskene 

Synes det virker ligesådan med det her indlæg- men jeg kan tage fejl 

Hvad hedder den tråd? Den er jeg nødt til at læse! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Christine

Stjerneskud84 skriver:

Tænker os det er en and... En der keder sig.. 

Ja det er personen med "barnet" kogle der mistede hørelsen efter en tur til Fiji 

Anmeld

24. februar 2015

Carina:-)

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvad hedder den tråd? Den er jeg nødt til at læse! 

Noget med fisk  Ser lige om jeg kan finde den og oppe den

Anmeld

24. februar 2015

Carina:-)

Tråden er låst- men den hedder " hvor tit får jeres barn fisk" 

Anmeld

24. februar 2015

Stjerneskud84

Christine skriver:

Ja det er personen med "barnet" kogle der mistede hørelsen efter en tur til Fiji 

Hehe altså.....  Hvad bliver det næste mon? 

Anmeld

25. februar 2015

Dorthe1986

Carina:-) skriver:

Det har du fuldstændig ret i - men tror det der giver folks the creeps er sætningen om at være baby og undertrykt og i hans magt.Det klinger også lidt upassende i mine ører sammen med sex og jeg er ellers ikke sart ang sexlege 

Jeg kan godt se det. Sagtens. Tænker bare at det er en art af hvis man godt kan lide at blive domineret/slave osv. Der er man jo også i hans/hendes magt og undertrykt kan man sige. Det er jo fordi folk straks tænker i noget pædofilt. Men det behøver det nødvendigvis ikke være, tænker jeg. Det handler måske netop bare om det med at være i andens magt = blive domineret, slippe kontrollen.

Anmeld

25. februar 2015

Mor til Ella

Uanset om det er det ene eller det andet.... Forstår jeg ikke at man har behov for at dele det med andre, personligt synes jeg det er ret klamt at putte noget forstå mig ret "barnligt" ind i sex...

Men det er min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.