Billeder fra NF scanning, som blev rykket til 07/09-2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Valle81

Hejsa

Fredag den 28/08-2009 skulle vi til NF scanning. Det kom vi også, eller dvs at vi fika t vide at alt så godt ud, baby havde det fint, men jeg var blevet kaldt ind en uge for tidlig,så hun ville ikke lave NF scanning, men vi fik lige lov at hilse på baby, bår vi nu var derinde:0)

Så den 07/09-2009 står den på den endelige NF scanning, er meget spændt:0)

Så her lige nogle billeder af skumbananen, Jah det kalder vi den, da det lige præcis er den størrelse den har:0)

Kærligst fra Christina
11+6 iflg læge
11+5 iflg scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

lisbethita

Ih altså, stort tillykke med det! Vi to må næsten have samme termin? Jeg blev termninsscannet i sidste uge og fik også lov til at se babyen og min termin blev rykket fra 19/3 til 15/8. Jeg må jo så være 11 + 6 i dag?? 

Jeg ved ikke, om du også er førstegangsfødende - det gætter jeg lidt på du er. Selvom man jo godt ved den er derinde, så synes jeg alligevel det var super vildt at se, at den rent faktisk er der. Man kan jo ikke rigtigt se det på maven endnu. Flotte billeder du har fået taget :-) Jeg blev så befippet over at se babyen, at jeg glemte at købe dem. Flot!! Men heldigvis skal jeg til NF scanning den 2/9 igen, så det glæder jeg mig til. 

Held og lykke med næste scanning!! 

Kærligst Lisbeth, Svendborg 

Anmeld

30. august 2009

lisbethita

Hov...du har jo allerede en sød datter, kan jeg se! Så er du jo den erfarne mor i dette forløb :-) God sødndag :-) Lisbeth

Anmeld

30. august 2009

Valle81

lisbethita skriver:

Ih altså, stort tillykke med det! Vi to må næsten have samme termin? Jeg blev termninsscannet i sidste uge og fik også lov til at se babyen og min termin blev rykket fra 19/3 til 15/8. Jeg må jo så være 11 + 6 i dag?? 

Jeg ved ikke, om du også er førstegangsfødende - det gætter jeg lidt på du er. Selvom man jo godt ved den er derinde, så synes jeg alligevel det var super vildt at se, at den rent faktisk er der. Man kan jo ikke rigtigt se det på maven endnu. Flotte billeder du har fået taget :-) Jeg blev så befippet over at se babyen, at jeg glemte at købe dem. Flot!! Men heldigvis skal jeg til NF scanning den 2/9 igen, så det glæder jeg mig til. 

Held og lykke med næste scanning!! 

Kærligst Lisbeth, Svendborg 

Hejsa:0)

Tusind tak for din søde besked:0)

Jeg har også termin den 15/03-2009, så jo, vi er meget tæt:0) Ja det er helt fantastisk:0)

Jeg er 2. gangs fødende. Har en datter, Asta Emilie på 5 1/2.

Jeg kender godt følelsen af at blive befippet og llidt fra den til disse scanninger:0) I maj mistede vi i uge 7, så denne gang er det ekstra stort at være til scanninger, og få at vide at der er liv og at den er der. Jeg er så nervøs når jeg går derind, for frygten for dårligt nyt lurer meget mere, når man har været igennem en spontan abort.

Men er meget rolig nu, den er der og har det perfekt, så nu håber vi bare på gode tal her den 07/09-2009:0)

Jeg kan godt forstå du glæder dig til næste scanning. Det er så vildt og underligt:0)

Mht billeder, så skulle vi ikke betale for dem. Fik 4 stks gratis med hjem. ( Viborg sygehus)

Glæder mig til vi skal følges ad,

Kærligst fra Christina

Anmeld

30. august 2009

lisbethita

Hej igen Christina :-)

Ja, som du kan se, så opdagede jeg hurtigt, at du havde en datter allerede. Men jeg har nok alligevel opfattet en eller anden nervøsitet hos dig, som jeg nu bedre forstår. Det er dejligt, at I er blevet hurtigt gravide igen. Jeg ved jo godt det kan ske. Jeg har også tænkt en del på det, men jeg har også valgt at tænke, at hvis det sker, så var der nok en mening med dig - og det samme, hvis det ikke sker. Vi er alligevel ikke herre over det, men det er da klart, at du er blevet meget glad, da du så denne baby for første gang.

Jeg sad faktisk med hænderne for øjnene....jeg kender flere, som har oplevet at den ikke var der, så jeg var meget nervøs. Overraskelsen var stor, da jeg endeligt turde se frem...!! Og så vinkede den endda, ha ha!

Du står nu i den faktastiske situation, at din datter også skal være storesøster. Wow...det er altså stort. Jeg nøjes med mine niecer og nevø, som går meget op i, at faster har "baby inde i mave". Sødt...!

Nu hvor jeg alligevel har dig, må jeg så spørge dig om du har besluttet jer for, om I vil vide kønnet i uge 20?? Hvad gjorde I første gang? Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg synes og kæresten er også i tvivl.

Tak fordi du også svarede igen :-) Held og lykke med det hele.

Kærligst Lisbeth

P.s Svendborg Sygehus tager 30 kr. pr foto.

Anmeld

30. august 2009

lisbethita

Nu kom jeg vist til at skrive termin 15/8 i stedet for 15/3.....mon hjernen allerede har mistet sine hjerneceller!!? :-) Men jeg tror du har regnet min tastefejl ud!!

Anmeld

30. august 2009

Valle81

lisbethita skriver:

Hej igen Christina :-)

Ja, som du kan se, så opdagede jeg hurtigt, at du havde en datter allerede. Men jeg har nok alligevel opfattet en eller anden nervøsitet hos dig, som jeg nu bedre forstår. Det er dejligt, at I er blevet hurtigt gravide igen. Jeg ved jo godt det kan ske. Jeg har også tænkt en del på det, men jeg har også valgt at tænke, at hvis det sker, så var der nok en mening med dig - og det samme, hvis det ikke sker. Vi er alligevel ikke herre over det, men det er da klart, at du er blevet meget glad, da du så denne baby for første gang.

Jeg sad faktisk med hænderne for øjnene....jeg kender flere, som har oplevet at den ikke var der, så jeg var meget nervøs. Overraskelsen var stor, da jeg endeligt turde se frem...!! Og så vinkede den endda, ha ha!

Du står nu i den faktastiske situation, at din datter også skal være storesøster. Wow...det er altså stort. Jeg nøjes med mine niecer og nevø, som går meget op i, at faster har "baby inde i mave". Sødt...!

Nu hvor jeg alligevel har dig, må jeg så spørge dig om du har besluttet jer for, om I vil vide kønnet i uge 20?? Hvad gjorde I første gang? Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg synes og kæresten er også i tvivl.

Tak fordi du også svarede igen :-) Held og lykke med det hele.

Kærligst Lisbeth

P.s Svendborg Sygehus tager 30 kr. pr foto.

Hej igen:0)

Jeg har det ligesom dig. hvis det sker så er der en mening med det. Selv om det var hårdt at komme igennem, så er jeg meget glad for at min krop selv klarer alle de ting:0) Er glad for den selv finder ud af at der er noget galt, og så selv skiller sig af med det. Og hellere abortere i uge 7 end at få at vide til Nf scanning at foster har været dødt i flere uger:0( Så er helt afklaret med at det er naturens gang:0)

Sjovt du skriver det med hænderne over øjnene. Jeg havde lukkede øjen, og åbnede først da min kære kæreste sagde: Skat dog, den er der og hjertet slår, du må gerne kigge:0) Og så fældede jeg en tåre:0)

Ja det er stort at hun skal være storesøster, det synes hun også. Men kun hvis det bliver en dreng siger hun. For moar, vi er så mange piger i min familie:0) Der måtte jeg grine:0)

Jeg har også en bonus søn, Sebastian på 3 1/2 år.Det er min kærestes søn.

Da jeg ventede min datter, var jeg alene om det hele. Hendes fader ( blev gravid ved et one night stand, dog med en jeg kendte og ikke bare havde mødt den ene gang) ønskede ikke at være en del af det, og har til dags dato heller ikke været det. Han har aldrig set hende, haft kontakt til hende eller mig siden han meldte endeligt ud i 6 måned at han ikke ønskede nogen form for kontakt.

Da jeg ventede hende, fik jeg til scanning i uge 20 at vide at det var en pige, men jeg turde ikke tor på det, så ventede spændt til fødslen. Det var sandt.

Denne gang vil vi også vide det, men vi kommer ikke til at købe noget i kønsfarve før end barnet er her:0)

Held og lykke til Jer også

Knus herfra

Anmeld

30. august 2009

lisbethita

Hej Christina,

Tak fordi du lige deler dine tanker. Jeg kender kun 1 der er gravid, så det er faktisk helt rart at høre, hvad andre går igennem.

Ved ikke om det er hormonerne, men da du skrev du fik en tåre i øjet, da du så barnet ved første scanning, så vil jeg bare sige, at det gjorde jeg også. Det samme gjorde min kæreste også - det var jo først der det blev helt virkeligt for ham.

Du har været igennem meget, men heldigvis har du fået et godt produkt ud af de oplevelser  (når man ser på billedet ser hun jo bare så sød ud). Men jeg kan godt regne ud, at det har været super hårdt for dig. Men som sagt...alting har en mening og du fik dig en lille guldklump ud af det! Du virker jo til at være kommet godt ud på den anden side og endda har fundet en god mand. Netop derfor tror jeg måske også, at denne graviditet bliver noget helt specielt for dig. Du har manden med dig hele vejen og han har endda allerede et barn og ved, hvad det handler om. Det bliver jo fantasktisk for dig - ja for jer alle 4 :-)

Min kæreste mødte jeg i Århus - han var min ejendomsmægler :-) Fnis...og jeg endte med både at købe lejligheden og få ham med i købet, ha ha. Han er 5 år yngre end jeg, men er dog meget moden af sin alder. Det var ham der fik mig overtalt til at smide pillerne efter 1 1/2 år sammen. Han har allerede læst hele graviditetsbogen igennem (Politikkens graviditetsbog) og ved næsten mere end jeg. Det er spændende for os, for ingen af os har prøvet det før. Derfor er ingenting en selvfølge for mig. Jeg er ikke en af dem der går helt bananas med at storindkøbe babyudstyr. Jeg tror jeg tager det, som det kommer... Det vigtigste for mig er, at vi har det godt med hinanden og graviditeten/babyen og at den er rask og sund. Så finder vi ud af det andet...

Rart at høre jeres beslutning om at vide kønnet. Vi er begge nysgerrige af natur :-) men vi er nu stadigt lidt i tvivl, hvad vi skal. Det finder vi nok ud af.

Nå...nu vil jeg lave pandekager. Jeg har fået de mærkeligste madvaner :-)

Vi skrives ved.

Kærligst Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.