Hej igen Christina :-)
Ja, som du kan se, så opdagede jeg hurtigt, at du havde en datter allerede. Men jeg har nok alligevel opfattet en eller anden nervøsitet hos dig, som jeg nu bedre forstår. Det er dejligt, at I er blevet hurtigt gravide igen. Jeg ved jo godt det kan ske. Jeg har også tænkt en del på det, men jeg har også valgt at tænke, at hvis det sker, så var der nok en mening med dig - og det samme, hvis det ikke sker. Vi er alligevel ikke herre over det, men det er da klart, at du er blevet meget glad, da du så denne baby for første gang.
Jeg sad faktisk med hænderne for øjnene....jeg kender flere, som har oplevet at den ikke var der, så jeg var meget nervøs. Overraskelsen var stor, da jeg endeligt turde se frem...!! Og så vinkede den endda, ha ha!
Du står nu i den faktastiske situation, at din datter også skal være storesøster. Wow...det er altså stort. Jeg nøjes med mine niecer og nevø, som går meget op i, at faster har "baby inde i mave". Sødt...!
Nu hvor jeg alligevel har dig, må jeg så spørge dig om du har besluttet jer for, om I vil vide kønnet i uge 20?? Hvad gjorde I første gang? Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg synes og kæresten er også i tvivl.
Tak fordi du også svarede igen :-) Held og lykke med det hele.
Kærligst Lisbeth
P.s Svendborg Sygehus tager 30 kr. pr foto.
Anmeld