Boelprøven :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. marts 2008

Anja

Vores sp har været her i dag for at måle og veje Elias samt lave boelprøve.

Vores store dreng målte 77 cm og vejede 10,7 kg :-)

Desværre reagerede han ikke på bjællerne. Han reagerede fin på klokken, men det så slet ikke udsom om han hørte bjællerne. Sp mener, at det kan være, at han bare ikke syntes de var spændende, men hun kommer igen i næste uge for at lave boelprøven igen og hvis han igen ikke reagerer skal vi have ham til ørelæge :-(

Andre, der har prøvet noget lignende ?

Nu er jeg jo straks super bekymret for at der er noget galt med min lille drengs hørelse :-(

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2008

ivfmarie

Min sp sagde at børn med forkølede ører ofte har svært ved at høre bjælderne!
Hun blev nemlig lidt overrasket over at Malte (der som sædvanligt er monster snottet) hørte både klokke og bjælde. Hun havde advaret mig på forhånd.
Skrev du ikke forleden at Elias var blevet en pylle-gøj? Måske har han lidt på ørerne i disse dage?
Desuden er BOEL testen jo slet ikke nødvendig længere ift hørelsen, da de jo er hørescreenede fra små.
Du behøver ikke bekymre dig, Anja - der er ikke noget galt!

Marie

Anmeld

31. marts 2008

ka li ja

Anja skriver:

Vores sp har været her i dag for at måle og veje Elias samt lave boelprøve.

Vores store dreng målte 77 cm og vejede 10,7 kg :-)

Desværre reagerede han ikke på bjællerne. Han reagerede fin på klokken, men det så slet ikke udsom om han hørte bjællerne. Sp mener, at det kan være, at han bare ikke syntes de var spændende, men hun kommer igen i næste uge for at lave boelprøven igen og hvis han igen ikke reagerer skal vi have ham til ørelæge :-(

Andre, der har prøvet noget lignende ?

Nu er jeg jo straks super bekymret for at der er noget galt med min lille drengs hørelse :-(

Anja

ja her reagerede han slet j´heller ikke på bjælderne til at starte med.
vi snakkede også om om det var noget snot.

så nu krydser vi da bare fingre for næste gang din sp kommer. den kan jo ikke være helt gal når han hører klokkerne ;o)

hvordan går det ellers anja?? det er jo læænge siden syns jeg

Anmeld

31. marts 2008

Anja

Dejligt at I ikke mener, at jeg skal bekymre mig :-)

Alt går såmen fint her. Jeg har ikke været så aktiv på det seneste, da der har været meget at se til, men jeg får da læst med næsten hver dag :-)

Anmeld

31. marts 2008

Ny mor

Hej Anja

Altså det er en af grundene til at jeg er glad for min sp ikke laver den test - tests kan bare så let give os unødige bekymringer!!! Og ja, i er jo blevet hørescrennet, så lade være at "male fanden på væggen" ;)

I kan jo se hvordan og hvorledes til 1-års undersøgelsen ;)

kh Birgitte

Anmeld

31. marts 2008

ka li ja

nå det var godt søde.

kunne det være vi snart hørte noget mere fra dig??

Anmeld

31. marts 2008

Anja

ka li ja skriver:

nå det var godt søde.

kunne det være vi snart hørte noget mere fra dig??

Ja, giv mig lige et par dage og så kommer jeg mere på banen igen :-) - og har forhåbentligt mere at fortælle om også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.