One down

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
6 synes godt om
23. februar 2015

Skouboe

Så blev den første af mine UFOer (ufærdige opgaver) fra kasserne færdig i går aftes, og i dag lokkede jeg lige min smukke ældstearving til at være fotomodel. Hun har længe ønsket sig en heldragt, og jeg har haft denne liggende halvfærdig ti l hende i et par måneder. Mønstret er MiniKrea i str 134, og hun elsker den.

Selv er der en række ting jeg ikke er helt tilfreds med, bl.a. har jeg været nødt til at dele den henover brystet pga. længden på det stof stykke jeg havde, og ribben i ben og ærmer synes jeg er for løs, men datteren er lykkelig, og det er det vigtigste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Loa

Den er super fin

Anmeld

23. februar 2015

lineog4

Skouboe skriver:

Så blev den første af mine UFOer (ufærdige opgaver) fra kasserne færdig i går aftes, og i dag lokkede jeg lige min smukke ældstearving til at være fotomodel. Hun har længe ønsket sig en heldragt, og jeg har haft denne liggende halvfærdig ti l hende i et par måneder. Mønstret er MiniKrea i str 134, og hun elsker den.

Selv er der en række ting jeg ikke er helt tilfreds med, bl.a. har jeg været nødt til at dele den henover brystet pga. længden på det stof stykke jeg havde, og ribben i ben og ærmer synes jeg er for løs, men datteren er lykkelig, og det er det vigtigste.

Tror også jeg burde nå til bunds i alle UFO'erne her hjemme. Ved der ligger nogen som er blevet for små mens de har været i kassen 

Anmeld

23. februar 2015

Skouboe

lineog4 skriver:

Tror også jeg burde nå til bunds i alle UFO'erne her hjemme. Ved der ligger nogen som er blevet for små mens de har været i kassen 

Haha, Ja dem har jeg også et par stykker af.

Anmeld

23. februar 2015

Skouboe

Den er super fin

Tak 

Anmeld

23. februar 2015

Loa

Skouboe skriver:

Tak 

Haha og først nu fattede jeg hvad du mente med ufo'er  selvom du endda havde skrevet det i parentes 

Anmeld

24. februar 2015

Skouboe

Loa skriver:

Haha og først nu fattede jeg hvad du mente med ufo'er  selvom du endda havde skrevet det i parentes 

Haha, sådan nogle dage skal man også have indimellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.